וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אמן כלא עצמו בתוך סלע – ויצא אחרי שבוע

2.3.2017 / 9:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

תקלה במערכת הבידוק הביטחוני האוטומטי הובילה הלילה (חמישי) ליצירת תורי ענק של נוסעים בנמל התעופה בן גוריון. במהלך הלילה יצאו טיסות רבות כמתוכנן, אולם 400 מזוודות נותרו בארץ. הבוקר נרשמו עיכובים של כשעה בלוח ההמראות.

רקטה התפוצצה אמש בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים ולא נגרם נזק, וכוחות הביטחון סרקו את האזור. לא נשמעה התרעת "צבע אדום" בטרם הנפילה.

מדובר בירי השני מרצועת עזה השבוע, כשביום שני נורתה רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. בתגובה, תקף חיל האוויר יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה.

שר המשפטים האמריקני ג'ף סשנז שוחח בשנה האחרונה עם שגריר רוסיה בארצות הברית, בעת שכיהן כסנאטור – כך חשף הבוקר הוושינגטון פוסט. זאת בניגוד להצהרתו במהלך השימוע בקונגרס.

אייברהם פוינשבל אמן צרפתי בן 44 יצא אתמול מהסלע בתוכו היה סגור במשך שבוע. הוא חצב שקע בסלע במשקל 12 טונות שהספיק לו כדי לעמוד ולשתות מים. לאחר צאתו הוא הובהל לבית החולים לבדיקה רפואית, ואמר כי יצא מעט הלום מהחוויה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully