וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כניסתו לכלא של אזריה תדחה? חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

בבית הדין הצבאי בקריה ידונו בבקשתו של החייל לעכב את כניסתו לכלא. כתב אישום יוגש נגד נדב סלע בגין רצח אשתו, ילדיו ובן השכנים במושבה מגדל. לפני 75 שנים נולד הזמר מאיר אריאל ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

דיון בעניינו של אלאור אזריה

אלאור אזריה במתן גזר הדין, בית הדין הצבאי בקריה תל אביב 21 בפברואר 2017. מוטי מילרוד, פול צלמים
תעוכב כניסתו לכלא? אזריה/פול צלמים, מוטי מילרוד

אתם צריכים לדעת שהיום (חמישי) יתקיים בבית הדין הצבאי בבסיס הקריה שבתל אביב דיון בעניינו של החייל אלאור אזריה. זאת, נוכח הערעור שהגיש פרקליטו, עו"ד יורם שפטל, ונוכח הבקשה לעכב את כניסתו לכלא, שאמורה להתקיים ביום ראשון. אזריה הורשע בהריגת מחבל מנוטרל בזירת פיגוע בחברון במרץ האחרון ונידון ל-18 חודשי מאסר בפועל כמו גם מאסר על תנאי והורדה בדרגה לדרגת טוראי.

כתב אישום בגין הרצח במגדל

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד נדב סלע, החשוד ברצח אשתו, שני ילדיו ובן השכנים. ערן גילווארג
כשיר לעמוד לדין. סלע/ערן גילווארג

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש כתב אישום נגד נדב סלע, בן 28, בגין רצח אשתו, ילדיו ובן השכנים במושבה מגדל שליד הכנרת. סלע יואשם בכך שבחודש שעבר דקר למוות את אשתו, דור כרסנטי, את שני ילדיהם בנימין ויוסף ואת בנם של חברי המשפחה, בן העשר נחמן עתיה. באירוע נפצע בינוני גם אחיו של נחמן, נתן. במהלך הדיונים דבק סלע בקו זהה שבמסגרתו חזר על משפטים קבועים ללא פשר. ואולם, חוות דעת פסיכיאטרית קבעה כי סלע כשיר לעמוד לדין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

75 שנים להולדת מאיר אריאל

מתוך ראיון גנוז עם מאיר אריאל ב-6 ביוני 1997. ראיין: שגיא בן נון, המרת אודיו: שמוליק לדרמן, צילומים: באדיבות משפחת אריאל, מערכת וואלה!
אחד מהיוצרים הבולטים בישראל. אריאל/מערכת וואלה!, ראיין: שגיא בן נון, המרת אודיו: שמוליק לדרמן, צילומים: באדיבות משפחת אריאל

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 75 שנים, בשנת 1942, נולד הזמר מאיר אריאל. אריאל, שהיה פזמונאי, מלחין וזמר, נחשב לאחד מהיוצרים הבולטים בשנות ה-80 וה-90 בישראל. הוא החל את דרכו המוזיקלית לאחר מלחמת ששת הימים, אז פרסם שירים שכתב בתור לוחם בצנחנים. מאז נסקה הקריירה שלו והוא הוציא שירים ואלבומים רבים כשהמוכרים בהם, "מודה אני", "לא יכול להוריד ממך את העיניים" ו"מים מתוקים". הוא הלך לעולמו בשנת 1999 כשהוא בן 57. גם לאחר מותו המשיכו אמנים רבים לבצע את שיריו.

יום הולדת לד"ר סוס

נשיא ארה"ב ברק אובמה מקריא מהספר "לא רעב ולא אוהב" של ד"ר סוס. הבית הלבן, אפריל 2010. AP
נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה מקריא לילדים את "לא רעב ולא אוהב" מאת סוס/AP

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 113 שנים, בשנת 1904, נולד סופר הילדים תאודור סוס גייזל הידוע יותר בכינויו "ד"ר סוס". ספריו של סוס זכו לפופולריות עצומה ברחבי העולם, ומספר העותקים שנמכרו מספריו הוא יותר מ-222 מיליון. בין ספריו המוכרים נמנים "חתול תעלול", "יום הולדת שמח!" ו"יום רביעי המשוגע". ד"ר סוס כתב את ספריו בצורה שמאופיינת בשירה והעקביות שלו היא אחד מסימני ההיכר שלו. ספריו של ד"ר סוס זכו להצלחה גדולה גם בישראל ובין מתרגמיו נמנות לאה נאור, שתרגמה 34 מספריו, לאה גולדברג ואבירמה גולן.

יום הדברים הישנים הבינלאומי

שוק הפשפשים בעיניים של  המעצבת נעמה בצלאל. בן קלמר
ישן זה עניין של פרספקטיבה. שוק הפשפשים ביפו/בן קלמר

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את "יום הדברים הישנים". ביום זה מתבקשים האנשים לאסוף דברים ישנים שאין להם עוד צורך בהם ולתרום אותם לצדקה, למסור למכרים או אפילו למכור - כשהעיקר הוא למחזר ולא לזרוק. יוזמיו של יום זה מבקשים להדגיש כי "ישן" זהו עניין של פרספקטיבה – ההווה שלנו יראה לילדנו כדבר ישן. בכך שאנו נותנים כבוד לדברים הישנים, אנו נותנים כבוד גם להיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully