וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פוסט בפייסבוק: מאות הגיעו לחגוג בחתונת זוג עם מוגבלות

1.3.2017 / 9:10

אהובה ונמרוד הכירו בחברה שמעסיקה בעיקר אנשים עם מוגבלויות. כשרק 80 מהמוזמנים לחתונתם הגיעו לאירוע, ביקש מנהל האולם מהציבור להגיע ולשמח אותם - והמונים נענו לבקשה. "זה היה מדהים, אנחנו עדיין נפעמים", סיפרה הכלה

עריכה: שמרית גולדשטיין

80 אורחים בלבד מתוך 250 שהוזמנו הגיעו לחתונתם של אהובה ונמרוד שיף באולמי "אווניו" שבקריית שדה התעופה. במהלך ריקוד הסלואו של הזוג הטרי העלו הברמנית ומנהל האירוע פוסט לפייסבוק וקראו לציבור להגיע לשמח אותם. "מתקיימת אצלנו חתונה באולם הקטן והגיעו 80 אנשים מתוך 250 מוזמנים, אשמח שתגיעו לשמח את הזוג, תעשו מצווה בבקשה", כתב המנהל שי סרוסי. בעקבות ההודעה הגיעו כ-300 איש לחגוג ולשמח את הזוג.

"אנחנו בהלם, לא תיארנו לעצמנו שהחתונה תגיע לממדים האלה בכלל, עמדנו מתחת לחופה, כמובן נרגשים, ואז אני מתחילה לקלוט כמה אנשים באמת הגיעו", סיפרה השבוע אהובה. "כשאמרו לנו שרק 80 אנשים הגיעו, אני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי באותו רגע. ציפינו שהחברים הקרובים שלנו שאמרו שבטוח יבואו יגיעו, גם המשפחה שהבטיחה שתגיע לא הגיעה".

בעקבות פוסט בפייסבוק – מאות באו לשמח זוג בחתונתו. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט בפייסבוק של אחד מעובדי האולם/צילום מסך, פייסבוק

אהובה ונמרוד הכירו בחברת "כל יכול", המספקת הזדמנויות תעסוקתיות לאנשים בעלי מוגבלויות. לדברי אהובה, המתניידת בעזרת כיסא גלגלים, "הבנו כמה אנחנו לא חשובים. אני עם בעיות עמוד שדרה מאוד קשות ועברתי כמה אירועים מוחיים ולבעלי אין נכות. ציפינו לפחות שהאנשים הקרובים וגם המשפחה הקרובה יגיעו, המשפחה הקרובה ביותר כן הגיעה".

נמרוד סיפר כי "אחראי האירוע קלט את מיעוט האנשים כשהתחילו הריקודים, הוא שלח הודעות לאנשים להתחיל להגיע, העלה פוסט בפייסבוק. גם הברמנית עשתה את זה ובשלב מסוים אני קולט שנכנסים אנשים שאני לא מכיר, והכמות הולכת וגדלה ואנשים מסתובבים ואין לי מושג מי הם. אהובה התאפסה על עצמה וזרמה עם זה, לי לקח זמן כי שאלתי מה קורה.

"בשלב מסוים זה נהפך מאירוע מאוד קטן לשמחה ואושר, זה היה ממש מרגש", הוסיף נמרוד. "רק בישראל יכולים לקרות דברים כאלה. אנחנו עדיין נפעמים, עדיין מעכלים את זה, גם את הכמות וגם את האושר שספגנו מאנשים. אנחנו בעננים, זה היה מדהים. היה רגע שעליתי לבמה עם אבא שלי להגיד כמה מילים וראיתי איך האולם מלא עד אפס מקום, ראיתי מה זה עושה לאהובה וזה עשה לי עוד יותר טוב".

בעקבות פוסט בפייסבוק, מאות הגיעו לשמח זוג בחתונתו. מערכת וואלה! NEWS
חתונת בני הזוג/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully