וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטפטוף נמשך: רקטה מעזה התפוצצה בחוף אשקלון; אין נפגעים

הרקטה התפוצצה בשטח פתוח ולא הופעלה התרעת "צבע אדום" בטרם השיגור. מדובר בירי השני השבוע והחמישי בחודש האחרון, שמגיע ברקע פרסום דוח המבקר על מבצע "צוק איתן"

צילום: ערוץ הכנסת וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

רקטה התפוצצה אמש (רביעי) בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים ולא נגרם נזק, וכוחות הביטחון סורקים את האזור. לא נשמעה התרעת "צבע אדום" בטרם הנפילה.

מדובר בירי השני מרצועת עזה השבוע, כשביום שני נורתה רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. בתגובה, תקף חיל האוויר יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה.

במסגרת תגובת צה"ל נורו גם פגזים לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה, ודווח על תקיפות נוספות ברפיח ובחאן יונס. לפי צה"ל הותקפו חמש מטרות, אך כלי תקשורת פלסטיניים טענו כי אירעו לפחות 15 תקיפות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גנץ מגיב לדוח המבקר: "שלם עם התנהלותי במבצע 'צוק איתן'"
ראש אמ"ן מזהיר: עזה נמצאת בפני משבר לנוכח המצב הכלכלי
פיגוע דקירה בדרום הר חברון: ישראלי נפצע קל וירה למוות במחבל

שיגור רקטה מעזה לעבר ישראל 29 ביולי 2014. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה, יולי 2014/רויטרס

בעקבות התקיפות, ארגון חמאס מסר כי "כנראה שישראל מבינה רק את שפת הכוח ומפרשת את השתיקה שלנו כחולשה". דובר הגדודים, אבו עוביידה, אמר לערוץ "אל אקצא" כי "בהתקפה הבאה של ישראל אנחנו נגיב". שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי "אין לנו שום רצון ליזום מהלך צבאי בעזה, אבל גם לא נקבל טפטופי ירי. אני מציע לחמאס לעשות סדר ולהירגע".

במועצה האזורית אשכול, שתי רקטות שנורו לעבר ישראל מחצי האי סיני בשבוע שעבר התפוצצו בשטח פתוח. בליל ה-9 בפברואר נורו לעבר אילת ארבע רקטות. שלוש יורטו בידי מערכת כיפת ברזל והרביעית נפלה בשטח פתוח. ארבעה בני אדם שלקו בחרדה פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. שלוחת "המדינה האסלאמית" בחצי האי סיני קיבלה אז אחריות על השיגור.

בתחילת החודש, רקטה התפוצצה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לירי תקף כמה פעמים צה"ל יעדים ברצועת עזה. תחילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר שלוש עמדות חמאס בצפון הרצועה. לאחר מכן נורתה אש טנקים לעבר עמדה נוספת באזור, וטנק של צה"ל תקף יעד בדרום הרצועה.

(עדכון ראשון: 23:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully