וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המועמד המוביל לנשיאות צרפת סופג ביצה בראשו באירוע בחירות

עמנואל מקרון ביקר ביריד החקלאים בפריז, שם אירעה התקרית המביכה. עם זאת, הוא הגיב בצורה משועשעת, יחד עם גינוי של המעשה. "אנחנו מציעים פתרונות. יש מי שיקבל, יש מי שלא יקבל - ויש מי שיזרוק ביצים"

צלמים זמניים מורשים

המועמד המוביל לנשיאות צרפת, עמנואל מקרון, אמנם ממשיך לעלות בסקרים – אך במהלך ביקור ביריד החקלאים השנתי בפריז אמש (רביעי), מישהו שפחות מחבב את מועמד המרכז השליך ביצה על ראשו. האירוע נחשב למוקד מרכזי עבור המועמדים לנשיאות במהלך הבחירות במדינה, אולם מועמד השמרנים במדינה פרנסואה פיון דווקא ויתר על האירוע הערב והותיר את ההזדמנות להתקרב לציבור הבוחרים למקרון, כמו גם את ההזדמנות לקבל מהם ביקורת בדמות ביצה לראש.

"אנחנו מציעים פתרונות. אפשר לדבר על זה, אפשר לא להסכים – ויש גם מי שיזרוק ביצים", אמר מקרון בתגובה משועשעת מהמעשה. "זה חלק מהחיים הפוליטיים בצרפת ותמיד היה כך".

עוד בנושא:
מועמד הימין בצרפת: "החקירה נגדי היא התנקשות פוליטית - לא אפרוש"
ממשיך להסתבך: החקירה נגד מועמד הימין בצרפת עוברת לידי שופט
לה פן סירבה לפגוש את המופתי של לבנון: "לא אכסה את עצמי"

מועמד המרכז לנשיאות צרפת, עמנואל מקרון, מרץ 2017. רויטרס
מקרון ביריד החקלאים, הערב/רויטרס

חרף התגובה הרכה, הבהיר הפוליטיקאי הצעיר כי הוא מגנה את זריקת הביצה. "זה לא מקדם דיאלוג פוליטי", אמר.

מוקדם יותר הודיע פרנסואה ביירו, לשעבר מועמד המרכז לנשיאות צרפת, יתמוך במקרון. הכרזתו של ביירו, שהתמודד על הנשיאות שלוש פעמים בעבר, תחזק את סיכויי שר האוצר לשעבר בן ה-39 להעפיל לסיבוב השני והמכריע במאי, שם הוא צפוי לפגוש במועמדת הימין הקיצוני מארין לה פן ולנצח אותה בפער גדול.

(עדכון ראשון: 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully