וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבית קפא בזמן": הרצח המסתורי של משפחה שלמה מסעיר את צרפת

כתמי דם מתחת למדרגות, בגדים במכונת הכביסה – ואף קצה חוט: היעדרותם של פסקל ובריז'יט טרואדק ושל שני ילדיהם הצעירים נראית לחוקרים בנאנט כמו סצנה מסרט אימה. בין היתר, נבדק החשד שבני המשפחה כלואים במקום כלשהו

משפחת טרואדק, שנעדרה מביתה בצרפת, פברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
"מישהו ניסה לנקות את כתמי הדם". פסקל ושני ילדיו/צילום מסך, טוויטר

משטרת צרפת פתחה בחקירה בחשד לרצח, בעקבות היעלמות של זוג הורים ושני ילדיהם הצעירים מבית המשפחה באזור נאנט שבמערב המדינה – כך דווח אמש (שני) בסוכנות הידיעות הצרפתית. משפחת טרואדק, ההורים פסקל ובריז'יט בשנות ה-50 לחייהם, הבן סבסטיאן, בן 21, והבת שרלוט, בת 18, נעדרים מאז 16 בפברואר, ותעלומת היעלמותם ריתקה בשבועיים האחרונים את הציבור הצרפתי.

פייר סן, התובע שמטפל בתיק, מסר השבוע כי החוקרים הגיעו לפריצת דרך לאחר שהצליחו להתאים בין דגימות DNA שנלקחו מכתמי דם שאותרו בבית למטען הגנטי של שלושה מהנעדרים – ההורים והבן סבסטיאן. לדבריו, כתמי דם נמצאו על מכשיר הטלפון של סבסטיאן שנמצא בבית ועל שעונה של שרלוט, כמו גם מתחת לגרם המדרגות – ועל פי הממצאים בזירה נראה כי "מישהו ניסה לנקות אותם".

עוד בוואלה! NEWS:
גם בסטנדרטים של אל סלבדור, הרג היפופוטם מפורסם שובר שיא אכזריות
ביקר את השלטון - ושילם: אחיינו של סאדאת הודח מהפרלמנט במצרים
"מי שבאופוזיציה לא מפחד מהמוות": העיתונאית שמישירה מבט לפוטין

התובע הבהיר כי נפתחה חקירה בחשד לרצח, חטיפה וכליאה, אולם טרם התברר מי עשוי להיות אחראי לכך ומה היו נסיבות היעלמותם של בני המשפחה, שהשאירו אחריהם בית "שקפא בזמן", על פי הדיווחים בכלי התקשורת הצרפתיים. במכונת הכביסה נמצאו עוד בגדים רטובים, ואוכל טרי נמצא על ידי החוקרים במקרר.

יתרה מכך, לא נמצאו בבית מברשות שיניים או מברשות שיער, והמצעים הופשטו מהמיטות – חלקם נתלו על מתקן ייבוש. מאז המקרה בבית המשפחה בפרבר אורוו, לא נרשמה כל פעילות בחשבונות הבנק של בני המשפחה או בטלפונים הסלולריים שלהם. הטלפונים היו כולם כבויים מאז 17 בפברואר, והמכשיר של סבסטיאן היה אחרון שכובה.

גורמים המקורבים לחקירה, כמו גם שכנים של המשפחה, סיפרו כי האב פסקל סבל בעבר מדיכאון וכי הבן סבסטיאן עבר טיפול פסיכולוגי. כמו כן, סבסטיאן ריצה עבודות שירות בשנת 2013, לאחר שפרסם איומי מוות בבלוג מצולם שפרסם ברשתות החברתיות. הוא גם למד באותו בית הספר שבו למד בעבר נער שנרצח עם בני משפחתו באופן דומה, ככל הנראה על ידי אבי המשפחה שנמלט מהמדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully