וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילים חולצו מחניון מוצף בהרי אילת: "ירד ברד בגודל של ביצים"

1.3.2017 / 11:47

הגשם הכבד שהחל לרדת לפנות בוקר הפתיע את 120 משתתפי המסע "נפגשים בשביל ישראל", שישנו באוהלים תחת כיפת השמים בחניון נטפים-רודד. התלמידים חולצו ללא פגע וסיפרו: "ידענו שיהיה טפטוף, אבל לא ציפינו לכזה דבר"

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: ורד לידני

מחניון נטפים-רודד שבהרי אילת חולצו הבוקר (רביעי) 120 משתתפי המסע המסורתי "נפגשים בשביל ישראל" המתקיים זו השנה ה-13 לזכר חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. המטיילים נתקעו בחניון שבו העבירו את הלילה בשל הצפה וחולצו ללא פגע בעזרת יחידת החילוץ המשטרתית של העיר.

רעיה אפנר, מארגנת המסע ואמו של אבי ז"ל שנפל באסון המסוקים, סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS: "ידענו שיכול להיות בלילה טפטוף, אבל לא היה צפי לממטרים כל כך עוצמתיים. היינו ליד תלמידי בית ספר מעמק החולה שצוות המורים שלהם היו בקשר עם חדר המצב".

עוד בוואלה! NEWS:
היערכות להרס הבתים בעפרה; נערים מתבצרים על גג המבנה האחרון
טראמפ הציג חזון אופטימי ולא מתלהם. עכשיו רק נשאר ליישם
עקב אלימות: ארגון המורים הכריז על סכסוך עבודה בחטיבות ובתיכונים

חניון הלילה בו שהו ילדים, סמוך לאילת. 1 במרץ 2017. סשה גלוסקין, מערכת וואלה! NEWS
"ידענו שיכול להיות בלילה טפטוף, אבל לא היה צפי לממטרים כל כך עוצמתיים". התלמידים לאחר החילוץ, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, סשה גלוסקין

לדבריה, "ביקשנו מהם שיעדכנו אותנו אם יש צפי לשיטפון. מראש התמקמנו בחלק הגבוה של הוואדי, אבל ב-4:00 לפנות בוקר פתאום התחיל לרדת ברד בגודל של ביצים וגשם זלעפות שהגיע גם לחלק הגבוה של הוואדי. הזעקנו את יחידת החילוץ של אילת, וחבר'ה שלנו שחלקם היו כאן עם רכבי ארבע על ארבע התחילו בינתיים לחלץ את משתתפי המסע באופן עצמאי".

כעת, מתארחים המטיילים בחוות נאות מדבר וממתינים להמשך המסע ולייבוש חפציהם. המסע הנערך בשיתוף קק"ל, צו פיוס ומכללת אורנים, התחיל כמדי שנה באילת וצפוי להסתיים בסוף חודש אפריל באתר ההנצחה לחללי אסון המסוקים בסמוך לשאר יישוב.

לצד הקבוצה, טיילו במקום גם תלמידי בית הספר עמק החולה. "עשרות אנשים טובים מיחידת חילוץ איל,ת חברת החשמל והמשטרה נרתמו מיד לחלץ אותנו מהשטח למקום יבש. עכשיו אנחנו בסדר גמור. מתייבשים בחניון סמוך לאילת. כולם בסדר ובמצב רוח מצוין", סיפר מדריך הקבוצה, דקר בן שאנן.

הגשם הכבד שירד היום בעיר הדרומית הציף גם את מסלול הנחיתה של שדה התעופה באילת והוביל לסגירתו. רק לאחר כמה שעות הוא נפתח מחדש לפעילות סדירה. כל הרחובות בעיר נפתחו לתנועה גם כן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חניון הלילה בו שהו ילדים, סמוך לאילת. 1 במרץ 2017. סשה גלוסקין, מערכת וואלה! NEWS
חניון נטפים-רודד, היום/מערכת וואלה! NEWS, סשה גלוסקין
חניון הלילה בו שהו ילדים, סמוך לאילת 1 במרץ 2017. סשה גלוסקין, מערכת וואלה! NEWS
"בארבע לפנות בוקר פתאום התחיל לרדת ברד בגודל של ביצים". חניון נטפים-רודד, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, סשה גלוסקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully