וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שבן זוגה בוגד בה - ותקפה אותו ואת הבלונדינית שאיתו בבית קפה

2.3.2017 / 11:56

40 מיליון איש כבר צפו בקטע הזה, שמגיע אלינו מבית קפה בברזיל. כשזוגתו העצבנית של הגבר גילתה אותו עם אישה אחרת, היא הסתערה עליהם בפראות ולא הפסיקה

צילום מסך

מערכות היחסים המודרניות בדרך כלל לא מסתיימות בצורה יפה ונקיה מרגשות אשמה וכעס. כשמוסיפים למשוואה הזו בגידה של אחד מבני הזוג, העניינים כבר עלולים להפוך מרירים ואלימים - או מאוד מרירים ומאוד אלימים, כפי שתראו בסרטון הזה.

בקטע הזה צפו ברשתות החברתיות השונות למעלה מ-40 מיליון איש, ולא קשה להבין מדוע. לא ידוע מתי הוא צולם, אבל הוא מתרחש בבית קפה בברזיל, כשגבר ואישה בלונדינית יושבים בפנים ומשוחחים, אך לפתע נכנסת בחורה ברונטית, ככל הנראה בת הזוג הנוכחית של הגבר, משחררת לפניו אגרוף קטלני ומושכת בפראות בשיערה של הבלונדינית.

אמיתי או מבויים? כך נקמה רוכבת האופניים בנהג שהטריד אותה מינית
מה קרה כשגבר בוגד נתפס על חם - על ידי כל משפחת אשתו?
הגבר ניסה להרשים את הבחורה השובבה - ושילם על כך בגדול
"עם איזו תלמידה היית עושה סקס?": המשחק האסור של המורים

מכה את חברה הבוגד. צילום מסך
מכה את חברה הבוגד/צילום מסך

הגבר והבלונדינית נפלו לרצפה, במקום התפתחה מהומה, אך גם זה לא עצר את הברונטית העצבנית, שהמשיכה להכות את בן זוגה (לשעבר, אנחנו משערים) וניסתה להסתער פעם נוספת על חברתו (החדשה, אנחנו משערים).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סקר הבגידות

בתקשורת הברזילאית לא ידעו לדווח כיצד התקרית הסתיימה, אבל למעלה מ-52 אלף איש הגיבו לסרטון. אחת מהן כתבה: "מעולם לא הבנתי למה הנשים שבוגדים בהן מכות את המאהבות. אם אני הייתי במצב הזה, הייתי מכה אותו ורק אותו". אחת אחרת הוסיפה: "זה טפשי מצד האישה להתחיל קרב, אפילו אם בגדו בה. נשים צריכות לדעת שמגיע להן כבוד, וזה לא סוג הכבוד שהיא זקוקה לו".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully