וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי אישה-חצי חייזר: סיפור הזוי כזה הרבה זמן לא שמענו

4.3.2017 / 6:24

בחודש השמיני להריונה, אימה של ליסה פגשה שני חייזרים בחדר השינה שלה. חודש לאחר מכן ילדה את התינוק המיועד, כמו גם את ליסה - ילדה נוספת ומפתיעה. ליסה עצמה טוענת שפגשה כבר חייזרים רבים בחייה

EARTH MYSTERY NEWS - EMN

שאלת קיומם של חייזרים מעסיקה את בני האנוש שנים רבות. אם תשאלו את ליסה, לא רק שיש חייזרים - היא אחת מהם, פחות או יותר. בסרטון חדש שפורסם בחודש שעבר בערוץ היוטיוב "Earth Mystery News", נראית הבחורה הבלונדינית משוחחת עם חוקר החייזרים לואיג'י ונדיטלי, וטוענת שהיא עצמה חצי חייזרית-חצי בת אנוש.

לטענתה של ליסה, שביקשה משום מה שלא לפרסם את שם משפחתה, אימה היתה בהריון עם עובר אחד ב-1975, השנה בה נולדה. "היא היתה בהריון שמונה חודשים והחליטה ללכת לחדר השינה, למעלה, כדי לנוח קצת", סיפרה ליסה.

עוד בנושא:

יצור מהסיוטים שלכם נמצא בחוף ואף אחד לא יודע מה זה
רק 1 מ-8 אנשים יצליח לראות את כל השדים המסתתרים במראה
"יש הוכחות בתנ"ך שהגזע האנושי ייכחד עד סוף שנת 2017"

אישה טוענת שהיא חצי חייזרית. ירון אדרי
אישה טוענת שהיא חצי חייזרית/ירון אדרי

ושם, הסיפור הפך הזוי עד מאוד: "ברגע שהיא עלתה על המיטה היא מיד הפכה משותקת והחלה לראות חפץ מטאלי שחור. לפתע היא הרגישה את הנוכחות של מישהו לידה וראתה שתי יישויות קטנות עם ראשים גדולים ועיניים שחורות גדולות עומדים ליד המיטה. היא שמעה אותם בראשה, אחד מהם אמר "היא לא מוכנה", והשני "היא כן"".

כאמור, חודש לפני הלידה, אימה של ליסה היתה בהריון עם עובר אחד. אלא שלאחר (או בעקבות?) המפגש החריג עם החייזרים, לטענתה, אימה ילדה בהפתעה שתי תינוקות - גם את ליסה. ליסה עצמה, אגב, טוענת שנפגשה עם חייזרים פעמים רבות במהלך חייה.

עוד באותו נושא

האישה טוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים מאז שהייתה בת 6

לכתבה המלאה

הסיפור המלא של ליסה

ליסה מאמינה שהיא נמצאת על כדור הארץ בגלל סיבה ברורה. "יש לי הסבר להיותי כאן, וזה לא בדיוק אותו דבר כמו אצל אנשים אחרים. עם זאת, אני מרגישה שישנם עוד אנשים רבים כמוני. יש משהו שאמור להסתיים. אנחנו צריכים לשנות דברים וזה משקל כבד לשאת".

"התכונות האנושיות יותר דינמיות אצלי, אבל אנחנו בני הכלאיים מרגישים לא לגמרי שייכים על כדור הארץ", היא טוענת ומוסיפה שבן היתר יש לה חושים טלפתיים והיא מסוגלת לקרוא אנשים מבלי להחליף איתם מילה.

הסקפטים שלא מאמינים לה מתעקשים לטעון שאין שום ראיה, עובדה או הוכחה לתאוריה ההיברידית הזו, למעט עדויות של אנשים, ושנראה שיש גדילה במספרן מאז הצמיחה של האינטרנט, כשהסיפורים לרוב נשמעים דומים וחוזרים על עצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully