וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע אדום נשמע בעוטף עזה; בצה"ל הודיעו: אזעקות שווא

28.2.2017 / 17:37

התרעת צבע אדום נשמעה ברחבי המועצה האזורית שער הנגב, אך לאחר הסריקות לאיתור הנפילות הודיעו בצה"ל כי מדובר באזעקות שווא. בחודש האחרון שוגרו ארבע רקטות לעבר ישראל

עריכה: יאיר דניאל

התרעת צבע אדום נשמעה היום (שלישי) אחר הצהריים במועצה האזורית שער הנגב, אך בדובר צה"ל הודיעו כי מדובר באזעקת שווא. במהלך החודש האחרון שוגרו ארבע רקטות לעבר ישראל.

אתמול, התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. מצה"ל נמסר כי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק מהנפילה. אזעקת צבע אדום לא הופעלה כיוון שהשיגור בוצע לעבר שטח פתוח. בתגובה, חיל האוויר תקף יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה.

במסגרת תגובת צה"ל נורו גם פגזים לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה, ודווח על תקיפות נוספות ברפיח ובחאן יונס. לפי צה"ל הותקפו חמש מטרות, אך כלי תקשורת פלסטיניים טוענים כי אירעו לפחות 15 תקיפות.

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה התפוצצה בשטח פתוח בעוטף עזה; צה"ל תקף בתגובה ברצועה
משפחת שאול על דוח המבקר: "נתניהו ויעלון הפקירו, הסתירו וטייחו"
המבקר: "צה"ל הופתע מהמנהרות - ופעל באלתור ובלי תכנית לחימה"

תקיפת צה"ל ברצועת עזה. פברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
תקיפות צה"ל ברצועת עזה, אתמול/צילום מסך, טוויטר

בעקבות התקיפות, ארגון חמאס מסר כי "כנראה שישראל מבינה רק את שפת הכוח ומפרשת את השתיקה שלנו כחולשה". דובר הגדודים, אבו עוביידה, אמר לערוץ "אל אקצא" כי "בהתקפה הבאה של ישראל אנחנו נגיב". שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי "אין לנו שום רצון ליזום מהלך צבאי בעזה, אבל גם לא נקבל טפטופי ירי. אני מציע לחמאס לעשות סדר ולהירגע".

במועצה האזורית אשכול, שתי רקטות שנורו לעבר ישראל מחצי האי סיני בשבוע שעבר התפוצצו בשטח פתוח. בליל ה-9 בפברואר נורו לעבר אילת ארבע רקטות. שלוש יורטו בידי מערכת כיפת ברזל והרביעית נפלה בשטח פתוח. ארבעה בני אדם שלקו בחרדה פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. שלוחת "המדינה האסלאמית" בחצי האי סיני קיבלה אז אחריות על השיגור.

בתחילת החודש, רקטה התפוצצה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לירי תקף כמה פעמים צה"ל יעדים ברצועת עזה. תחילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר שלוש עמדות חמאס בצפון הרצועה. לאחר מכן נורתה אש טנקים לעבר עמדה נוספת באזור, וטנק של צה"ל תקף יעד בדרום הרצועה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצועת עזה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully