וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | לרגל יום ההולדת: בת 99 "נעצרה" על ידי המשטרה

28.2.2017 / 15:25

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כמאה שוטרי מג"ב החלו הבוקר (שלישי) לפנות את המתבצרים בהתנחלות עפרה, במסגרת פינוי תשעת הבתים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטית של הכפר הסמוך עין יברוד. שלושה בתים פונו בינתיים, ומאות פעילים התבצרו במקום משעות הבוקר, קרעו את שלטי מפלגות הליכוד והבית היהודי והתנגדו לפינוי.

חמישה שוטרי מג"ב נפצעו קל במהלך הפינוי וטופלו במקום. שניים מהם ננשכו על ידי הפעילים ושלושה נוספים נחבלו בפלג גופם העליון מדחיפות. שני צעירים נעצרו לאחר שהתעמתו עם השוטרים. כמו כן, אחת משוטרות מג"ב שהחלה לבכות בזירה לאור הפינוי הוצאה מהאזור על ידי חבריה ליחידה, אף שלא סירבה פקודה באופן רשמי.

לקראת פרסום הפרק העוסק באיום המנהרות בדוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן", התייחסו היום משפחות החללים לסערה סביב הדוח. ציון גדעוני, אחיו של ליאל גדעוני שנהרג במבצע אמר: "זה כבר לא ישנה הרבה, אבל חשוב לשמוע איך התנהל המבצע".

המשטרה ממשיכה בחקירת הירי בנתניה שבו נרצחו שני צעירים ונפצעו שישה. אחד הנרצחים, רון יעקב בן ה-19 יובא הערב למנוחות בבית העלמין בעיר. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

אנני, תושבת הולנד בת 99, תמיד רצתה להיעצר על ידי המשטרה. לקראת יום הולדתה המאה, היא החליטה להגשים את חלומה, הלכה לתחנת המשטרה עם נכדתה וביקשה להיעצר. השוטרים המשועשעים נענו לבקשה והתמונות הפכו ויראליות.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול התקררות ניכרת וייתכן טפטוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully