וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: אגם קפוא "נשפך" לכביש מהיר בוויסקונסין

28.2.2017 / 9:38

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נהרגו ושישה נוספים נפצעו מירי שאירע אמש (שני) לעבר בית בנתניה. בין הפצועים, שניים במצב בינוני והיתר במצב קל. במשטרה חוקרים את נסיבות האירוע וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

כמאה שוטרי מג"ב נפרסו הבוקר בהתנחלות עפרה, לקראת פינוי תשעת הבתים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטים של הכפר הסמוך עין יברוד. מאות פעילים מתבצרים במקום, אדם אחד נעצר.

מבקר המדינה יוסף שפירא יפרסם היום חלקים נוספים מהדוח על מבצע "צוק איתן", הנוגעים לתהליכי קבלת ההחלטות בקבינט המדיני-ביטחוני לפני המבצע ובתחילתו, ולהתמודדות עם איום המנהרות. העקרונות הגלומים בביקורת כבר פורסמו למעשה בכלי התקשורת, לאחר הדלפות שונות של חלקים ממנו. חלקים מסוימים ממנו לא יתפרסמו, בשל חיסיון ביטחוני המוטל עליהם.

הפרקים שיתפרסמו היום, השני והשלישי מתוך ארבעה בסך הכל, עוסקים במערכת היחסים המורכבת בין הממשלה לצבא, ובין העומדים בראשם. בין הדרג המדיני לצבאי אמורים לקשר מספר גופים המתווכים בין המידע שמגיע מהשטח, בעיקר מגופי המודיעין, לבין צמרת מקבלי ההחלטות. המידע הזה, כך צפוי לקבוע המבקר, לא הגיע לכל הדרגים שאמורים להיות שותפים בהחלטות שעוסקות בהגנה על מדינת ישראל, כך שהכשל הפרוצדורלי הפך לכשל מבצעי.

תושב ויסקונסין תיעד במצלמתו תופעה חריגה - אגם קפוא שנשפך לכביש. המים הקפואים נדחפים אל מחוץ לאגם בשל זרמים ורוחות חזקים שיכולים להזיז את משטח הקרח ממקומו.

תחזית מזג האוויר: היום ללא שינוי במידות החום וייתכן טפטוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully