וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשפות הטילו קללה נגד טראמפ: "התנגדות בדרכי שלום". צפו

המחאה נגד נשיא ארה"ב והתמיכה בו גולשים גם למחוזות המיסטיקה. חבורת מכשפות וקוסמים הטילו כישוף שיגביל את כוחו של הנשיא. מנגד, נוצרים ניסו להתגונן מהאופל ופרסמו תמונות של ישו בטוויטר

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של Luke Rockz, עריכה: יאיר דניאל

באישון לילה, מחוץ לבניין טראמפ בניו יורק, התכנסה אתמול (שבת) חבורת מכשפות להטלת כישוף על נשיא ארצות הברית. הכישוף ההמוני נועד לפי מארגניו נועד להגביל את כוחו של דונלד טראמפ, ולא לגרום נזק. הקבוצה שהתאספה מחוץ לבניין טראמפ הורכבה ממגוון אנשים – חלק מכנים את עצמם מכשפים, חלק מתרגלים קסמים ושימוש בקלפי טארוט, וחלק לא הטילו כישוף מימיהם.

ממול למכשפות עמדה במקום אישה בשם דונה שסיפרה ל"באזפיד" כי היא "מיסטיקנית נוצרית" שהתנגדה למעשים. היא צעקה כישוף נגדי בעודה מנופפת בראי כדי "לשקף" בחזרה את הקסם על האנשים שהטילו אותו. היא אמרה כי המכשפים שפועלים נגד טראמפ נמצאים "על ספו של הרוע". היא קראה לקסם שהוטל "כישוף עבדות", בשל העובדה שהוא נועד "להכניע את רצונו של האחר", לדבריה.

עוד בוואלה! NEWS:
שפל ביחסים: טראמפ יחרים את ארוחת כתבי הבית הלבן המסורתית
טראמפ: "נהיה המדינה עם מאגר הנשק הגרעיני הגדול בעולם"
טראמפ נגד התקשורת: "לא צריך להרשות להם להשתמש במקורות אנונימיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטילות קללה על נשיא ארצות הברית, מחוץ לבניין טראמפ בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכישוף נגד טראמפ

"האנשים האלה מלאי שנאה וזדוניים", היא הוסיפה, "ורציתי לשקף זאת בחזרה אליהם. אני מקווה להגן על דונלד טראמפ... ואני מקווה שהם יכפרו על מעשיהם". דונה לא הייתה הפעילה היחידה במקום שניסתה "להגן" על טראמפ מהמכשפות – וגם בטוויטר צייצו רבים תפילות נגד המכשפות, לאחר שאתרים נוצריים קראו לנקוט בפעולה נגד הכישוף.

עורכת דין בשם קאט, העוסקת בכישוף, הבהירה מחוץ לבניין טראמפ כי "אנחנו לא מבקשים להסב נזק, אנחנו מנסים למנוע אותו". קאט אמרה שהיא מחשיבה את הכישוף כ"התנגדות בדרכי שלום. אני חושבת שהרעיון של ריכוז אנרגיה חיובית בעולם הוא משהו אוניברסלי שיש לכבד, וזו הסיבה שאני כאן", אמרה.

קארן ארווין, שלא הזדהתה כמכשפה, הגיעה גם היא לאירוע. היא החליטה לנסות את הכישוף לאחר שחשה עצב נוכח העובדה שאנשים משתמשים בנצרות ככלי שנאה, אמרה. וכך, למרות שלא הייתה בטוחה בהצלחתו של הכישוף, הראשון שהייתה שותפה לו בחייה, היא החליטה ששווה לנסות זאת. "האם לפנייה לחבר קונגרס יש השפעה על העולם האמיתי? האם לעיתונות יש השפעה על העולם האמיתי? מה שאתה יכול לעשות – תעשה את זה לעזאזל", היא אמרה.

תשובת תומכי טראמפ לכישוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully