וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: לווייתן שהתנגב לתמונת חתונה קורע את הרשת

26.2.2017 / 10:01

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המחאה לסילוק מכל האמוניה ממפרץ חיפה עולה היום (ראשון) שלב כשתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים באזור כולו ישבתו בין השעות 08:00 ל-12:00 בבוקר. הלימודים לא יתקיימו בארבע השעות האלו במוסדות ביישובים חיפה, קריית אתא, קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים, נשר, טירת כרמל והמועצה האזורית זבולון. המחאה תיערך תחת הכותרת "בני הנוער יוצאים מהאדישות, חיפה אומרת לא למכל האמוניה". בהודעה שפרסמה אמש עיריית חיפה נקראו התלמידים להפגין נגד "הסכנה האיומה שנמצאת במפרץ חיפה".

בנוסף לכך, בשעה 09:30 יקיימו התלמידים הפגנה מול בית המשפט המחוזי בחיפה, שבו יתקיים באותה שעה דיון בערעור של מפעל "חיפה כימיקלים", בעלי המכל, נגד ההחלטה לרוקנו. חיפה כימיקלים ערערה נגד החלטת בית המשפט על ריקון מכל האמוניה תוך עשרה ימים. החלטת בית המשפט, שצפויה להתקבל היום, תימסר בצל הודעת המשרד להגנת הסביבה בנושא מכל האמוניה.

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ התייחס בכנס סגור לדוח המבקר על מבצע צוק איתן שחלקים נוספים ממנו צפויים להתפרסם ביום שלישי הקרוב. בדברים שפורסמו בידיעות אחרונות אמר גנץ כי הוא לא מקבל את מסקנות הדוח, וכי הדרג הצבאי פעל בהנחיית הדרג המדיני.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע היום כי הוא לא מתכוון להגיע לארוחת כתבי הבית הלבן המסורתית, הנערכת מדי שנה. מדובר בשפל נוסף ביחסים בין ממשל טראמפ לתקשורת.

לפעמים מי שמושך את תשומת הלב בחתונה הוא לא הכלה: בני זוג שערכו את חתונתם במצפה תת ימי בקונטיקט הבחינו כי בתמונות מופיע גם אורח מעניין נוסף – לווייתן בלוגה. התמונה זכתה לשיתופים רבים ברשת, וכמה גולשים גם נתנו לה פרשנות חדשה משלהם.

תחזית מזג האוויר: היום הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully