וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תקרית אנטישמית בארה"ב: מכוניות רוססו בצלבי קרס במדינת ניו יורק

הכתובות התגלו בעיירה אורצ'רד פארק על גבי עשר מכוניות, גשר העובר מעל מסילת רכבת ובבית הספר היסודי סאות' דייוויס. מפקד המשטרה סבור כי קבוצת צעירים אחראית לכתובות, אך חקירת המעשים נמשכת

צילום: רויטרס, עריכה: ורד לידני

צלבי קרס שרוססו על כלי רכב וגן שעשועים בבית ספר יסודי התגלו אתמול (שבת) בעיירה אורצ'רד פארק שבמדינת ניו יורק, ארצות הברית. המשטרה המקומית מסרה כי הכתובות האנטישמיות אותרו על גבי עשר מכוניות, גשר העובר מעל מסילת רכבת ובבית הספר סאות' דייוויס. מפקד המשטרה סבור כי קבוצת צעירים אחראית לכתובות, אך חקירת המעשים נמשכת.

גורמים במשטרה מחפשים אחר עסקים סמוכים שמצלמות האבטחה שלהם תיעדו את האלמונים שריססו את הכתובות, בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם. לפי המשטרה, היקף התיקונים לגן השעשועים עשוי להיות גבוה מאוד, ולעלות כ-5,000 דולרים.

לקריאה נוספת:
אנטישמיות בארה"ב: צלבי קרס וזגוגית מנופצת בבית כנסת בשיקגו
ארה"ב: צלב קרס שצויר מצואה אותר על קיר שירותים במכללה יוקרתית
ארה"ב: כמאה קברים יהודיים הושחתו בבית עלמין במיזורי

צלבי קרס רוססו בעיר אורצ'רד פארק במדינת ניו יורק, 26 בפברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
צלבי קרס שרוססו באורצ'רד פארק/צילום מסך, טוויטר

שלשום התגלה צלב קרס מצואה בשירותים באחת המכללות לאמנויות הנחשבות בארצות הברית. הנהלת המוסד גינתה את המעשה ומסרה כי "רמה כל כך גבוהה של חוסר כבוד בלתי מתקבלת על הדעת. בית הספר חוקר אם מדובר בפשע שנאה או בוונדליזם". עוד צוין כי נערכו פגישות עם תלמידים על מנת לאתר את האחראים לדבר.

מאז כניסת הנשיא דונלד טראמפ לבית הלבן חלה עלייה בכמות התקריות האנטישמיות בארצות הברית. בחודשיים האחרונים נרשמו עשרות איומים על הנחת פצצות במרכזים יהודיים של ארגון JCC ברחבי ארצות הברית. כמו כן, דווח על עשרות מקרי גרפיטי של צלבי קרס וקללות אנטישמיות. המקרה החריף מכולם היה השחתת יותר ממאה קברים בבית עלמין יהודי במיזורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צלבי קרס רוססו בעיר אורצ'רד פארק במדינת ניו יורק, 26 בפברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
כתובות אנטישמיות על מכוניות/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully