וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום טס לטייל עם אשתו בקובה - ונהרג בתאונת האוטובוס

הישראלי שנהרג בטיול במרכז המדינה הוא נחום הנקין, בן 70 מגדרה. הוא היה על האוטובוס שהתהפך עם אשתו, חנה, שלא נפגעה באירוע. "אבא שלי היה אדם גדול בכל המובנים - טוב לב, נדיב, מאושר ואוהב את החיים", סיפרה בתו

צילום: ניב אהרונסון

הישראלי שנהרג בתאונת האוטובוס בקובה הוא נחום הנקין, בן 70 מגדרה, שטס למדינה לטיול מאורגן ביחד עם רעייתו, חנה. אשתו שהתה יחד עמו על האוטובוס שהתהפך, ויצאה מהתאונה ללא פגע. השניים היו חלק מקבוצת ישראלים שיצאה באוטובוס מכיוון מורון שבמרכז קובה, לעיר סיאגו דה אווילה שמדרום לה. הנקין הותיר אחריו ארבעה ילדים.

"אני בטוחה שכולם יזכרו את אבא שלי, הוא היה אדם גדול בכל המובנים - טוב לב ונדיב", אמרה בתו של הנקין, יעל הנקין וייס, לוואלה! NEWS. "הוא היה סב למופת ל-13 נכדים ואב לארבע ילדים. הוא היה בן אדם מאושר, אהב את החיים והחיים אהבו אותו".

הנקין וייס סיפרה על ההכנות של הוריה לנסיעה שבה אירע האסון. "אבא ואימא לא כל כך אהבו לנסוע למרחקים. שוחחנו אתמול ב-4:00 לפנות בוקר, הם צלצלו לאחל לי בהצלחה, צחקו ואמרו שהם נהנים מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
על הגבעה לזכר בניהם, הורי הרוגי אסון המסוקים מחבקים את ההנצחה
נערה בת 14 נמצאה ללא רוח חיים בחוף בנתניה לאחר שככל הנראה טבעה
לילה קטלני בדרכים: ארבעה הרוגים בשלוש תאונות דרכים ברחבי הארץ

נחום הנקין שנהרג בתאונת אוטובוס בקובה, פברואר 2017. באדיבות המשפחה
נחום הנקין/באדיבות המשפחה

"אבא שלי היה איש חרוץ, איש אהוב", ספדה בתו. "גדרה היתה כל עולמו. הוא תמיד אמר 'גדרה זה המקום הכי הכי'. אנחנו פה נמשיך את דרכו". שניים מילדיו של הנקין, טל וגלית, בדרכם לקובה, לתמוך באמם ולסייע בהבאת ארונו של אביהם לקבורה בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יעל הנקין וייס בתו של נחום הנקין שנהרג בתאונה בקובה עם ילדיה. ניב אהרונסון
"אנחנו פה נמשיך את דרכו". יעל הנקין וייס עם ילדיה/ניב אהרונסון

"נחום וחנה נסעו לטיול זוגות באזור הקסום הזה קובה. להבנתנו נהג האוטובוס שהסיע אותם איבד שליטה על האוטובוס ואז אירע התאונה", סיפר הקרוב של הזוג.

"לכתו של נחום בטרם עת היכתה את כולנו בהלם", אמר לוואלה! NEWS מכר קרוב שלו. "מדובר באבידה גדולה, נחום היה איש מדהים, אבא מסור וסבא אהוב. הם היו אמורים לחזור הביתה ביום שלישי בקרוב, הוא היה עבורי כמו אב. שני ילדיו בדרכם לקובה כדי לתמוך באמם חנה שהיתה עדה לתאונה, יחד עם נציגים ממשרד החוץ הם פועלים להשבת גופתו של נחום ארצה לקבורה".

"אבל כבד נפל על גדרה עם היוודע דבר האסון", מסר ראש מועצת גדרה יואל גמליאל, "השמועה פרסה לה כנפיים והגיעה עד בתי הכנסת ביישוב באמצע תפילת השבת. נחום הנקין היה מבניה של גדרה. תמיד בראש העשייה, בראש ההתנדבות. נחום אהב את גדרה, את נופיה, את אנשיה והיה איש משפחה, צנוע ועניו המנהל את דרכו בדרך של פשרות. ומעל הכל היה איש חסד של ממש".

"מדובר באבידה גדולה, נחום היה איש מדהים, אבא מסור וסבא אהוב"

"צר לי עליך נחום חברי", ספד ראש המועצה, "ראיתי בך איש העצה הטובה, פעלנו לטובת תושבי היישוב וקידום הרעיון של בניית קהילה טובה בגדרה כפי שהטוו אותו מייסדי גדרה, אבותיך".

בתאונה נפצעו עוד שמונה מטיילים ישראלים באורח קל עד בינוני, ואין חשש לחייהם. בין הפצועים כמה פעילים באגודות ספורט שונות. הנקין היה חלק מאגודת הספורט המקומית בגדרה, נוכח עברו בתור שחקן כדורסל. מאחר שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם קובה, המידע על התאונה הגיע למשרד החוץ דרך השגרירות הקנדית בקובה, שהעבירה את הפרטים לקונסול הישראלי באוטווה.

אמש הגיעו דיווחים ראשוניים מחברת ביטוח הנסיעות לחו"ל PassportCard, ולפיהם באוטובוס שהתהפך היו תיירים ישראלים. מהחברה נמסר כי כמה מהם, בשנות ה-60 לחייהם, נפצעו בדרגות פציעה שונות ופונו לטיפול בבית החולים אנטוניה לואסאס שבסיאגו דה אווילה.

(עדכון ראשון: 15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully