וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: צלב קרס שצויר מצואה אותר על קיר שירותים במכללה יוקרתית

24.2.2017 / 20:45

המעשה החריג נעשה בשירותים שהוגדרו "ניטרלים מגדרית" ומיועדים לטרנסג'נדרים במכללה לאמנויות ברוד איילנד. הנהלת בית הספר גינתה את המעשה: "רמה כל כך גבוהה של חוסר כבוד לא מתקבלת על הדעת"

שלט בתא שירותים בקרוליינה הצפונית, ארצות הברית, שמבציע על כניסה לכל המגדרים, מאי 2016. רויטרס
"בית הספר חוקר האם מדובר בפשע שנאה או בוונדליזם"/רויטרס

צלב קרס מצואה התגלה היום (שישי) בשירותים ניטרלים מגדרית באחד מהמכללות לאמנויות הנחשבות בארצות הברית. הנהלת המוסד גינתה את המעשה ומסרה כי "רמה כל כך גבוהה של חוסר כבוד בלתי מתקבלת על הדעת. בית הספר חוקר אם מדובר בפשע שנאה או בוונדליזם". עוד צוין כי נערכו פגישות עם תלמידים על מנת לאתר את האחראים לדבר.

"זה מגעיל ועצוב שמישהו ישתמש בזה כדרך ביטוי לתסכול שלו. אנחנו די מזועזעים, כולם רוצים לדעת מי עשה את זה", אמרה תלמידה. "אין לדעת אם מדובר במישהו חולה נפש, במתיחה גרועה או באקט אנטישמי", טען תלמיד אחר. לדברי התלמידים, כבר נעשו בעבר השחתות באמצעות צואה. "זה קורה שוב ושוב וזה חייב להיפסק", קבע תלמיד. "זה לא מעשה שראוי באף בית שימוש, ועל אחת כמה וכמה בכזה המיועד לטרנסג'נדרים".

השבוע, ממשל הנשיא דונלד טראמפ נסוג מן ההנחיה הפדרלית של קודמו ברק אובמה בנוגע לשימוש של תלמידים טרנסג'נדרים בשירותים ובמלתחות, שזכה לכינוי "חוק השירותים". בהודעה משותפת של משרדי המשפטים והחינוך הלילה נמסר כי המדיניות בנוגע לתאי השירותים והמלתחות במוסדות החינוך ברחבי ארצות הברית תהיה תלויה במדינות השונות ובבתי הספר השונים, ולא תטופל ברמה הפדרלית.

במאי 2016 הורה אובמה לבתי הספר בכל רחבי ארצות הברית לאפשר לתלמידים בבתי ספר ואוניברסיטאות להשתמש במלתחות ושירותים במוסדות בהתאם לזהות המגדרית שלהם, ואף איים כי מוסדות שלא יצייתו לכך לא יזכו למימון פדרלי.

עוד בוואלה! NEWS:
רשמית: קולדפליי תגיע להופעה בישראל
חוקר: "רקדת עם תמונת תינוק שנרצח". חשוד: "ריקוד עם סכין זו לא הסתה"
"וול סטריט ג'ורנל": בנט הוא יורשו הפוטנציאלי של נתניהו

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully