וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר רוצח משפחתו - שממשיך לטעון: "השם מלך, אני חתול"

23.2.2017 / 9:59

נדב סלע, החשוד ברצח במגדל, הגיע לדיון בהארכת מעצרו ללא כיפה לראשו, ושם המשיך לדבוק בקו של אי-שפיות לכאורה, כשהוא חוזר על משפטים קבועים ובהם גם "חטאתי אשת איש, ואני מעשן כל היום חשיש". כשנשאר אם מתחרט - לא ענה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בנצרת הורה להאריך את מעצרו של נדב סלע מהמושבה מגדל, החשוד ברצח אשתו, ילדיו, ובנו של שכנו, בשלושה ימים. במהלך הדיון, דבק סלע בקו שאותו החל לנקוט כבר בדיון הקודם, ובמסגרתו חזר על משפטים קבועים ללא פשר.

"חטאתי באשת איש, ואני מעשן כל יום חשיש", "אני חתול", "השם מלך, השם מלך, השם מלך לעולם ועד", אמר. במהלך הארכת מעצרו, שאליה הגיע כשהוא לא חבוש בכיפה, לא הפסיק לחייך. כשנשאל אם מביע חרטה, לא ענה. חוות הדעת הפסיכיאטרית שלו וטרם הוגשה לבית המשפט.

סלע בן ה-28 נעצר בתחילת החודש בחשד שדקר למוות את אשתו דור כרסנטי, את שני ילדיהם בנימין ויוסף ואת בנם של חברי המשפחה, בן העשר נחמן עתיה. באירוע נפצע בינוני גם אחיו של נחמן, נתן. בהארכת המעצר הקודמת הוא אמר בבית המשפט "אני מבקש סליחה מאלוהים".

הארכת מעצר נדב סלע החשוד ברצח אשתו שני ילדיו ובן השכנים. בית משפט השלום נצרת. 23 בפברואר 2017. ערן גילווארג
סלע בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

סלע ואשתו הם בנים למשפחות ותיקה במגדל. בימים שלפני הרצח הסתובב סלע וביקש סליחה מאנשים שבהם פגע לכאורה. אחד מהם סיפר לוואלה! NEWS כי סלע התנצל בפניו, אך לא הסביר את עצמו. "הוא ראה אותי וביקש ממני סליחה. לא ידעתי על מה", אמר. הוא הוסיף: "אני לא יודע מה נכנס בו. לא ידעתי על בעיות כלשהן ביניהם. זה בלתי נתפס, אי אפשר לעכל אסון כזה".

אמה של דור סיפרה בכאב כי לדעתה מדובר ברצח שתוכנן בקפידה. "טבחו לי את הילדים, ראיתי את זה בעיניים שלי. הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה בזה במיליון אחוז - בערב יום שישי הוא ביקש סליחה מהחתן שלי, 'סליחה אם פגעתי', 'סליחה אם גרמתי לשון הרע'", תיארה רוית כרסנטי. היא הוסיפה: "קרה לנו אתמול אסון גדול שלא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. כולכם מכירים את התמונות מהזירה - טבחו לי אותם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אישה ושני ילדיה מהיישוב מגדל שעל פי החשד נרצחו על ידי אביהם, 28 בינואר 2017. חדשות בזמן בפייסבוק, צילום מסך
כרסנטי וילדיה/צילום מסך, חדשות בזמן בפייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • מגדל
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully