וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בקולומביה: ישראלי שטיסתו עוכבה איים לפוצץ את נמל התעופה

לפי התקשורת המקומית, התייר, שהיה בדרכו מבוגוטה לברנקייה, איים להפעיל מטען נפץ אם מטוסו לא ימריא בקרוב. מצב חירום הוכרז בנמל התעופה וצוותים ערכו חיפושים עם כלבים לאיתור חומר נפץ. האזרח נעצר והועבר לטיפול הרשויות

נמל התעופה אל דוראדו בבוגוטה, קולומביה. Mr tobi, CC BY-SA 3.0, אתר רשמי
נמל התעופה "אל דוראדו"/אתר רשמי, Mr tobi, CC BY-SA 3.0

תייר ישראלי שטיסתו הפנימית בקולומביה התעכבה איים לשווא להפעיל פצצה בנמל התעופה "אל דוראדו" בבוגוטה וגרם להפעלת מצב חירום בשדה – כך מדווחים הבוקר (חמישי) כלי תקשורת במדינה. כוחות החירום בנמל ערכו חיפושים במטוס ובנמל התעופה אחר מטען נפץ, והאזרח הישראלי נעצר והועבר לטיפול הרשויות.

טיסת 3134 של חברת התעופה "לאטם אירליינס" שהייתה בדרכה מהבירה בוגוטה לברנקייה עוכבה לשעה ו-40 דקות בנמל התעופה בשל בדיקות. לאחר שהבדיקות הסתיימו והמטוס, ועליו 135 נוסעים, היה אמור להמריא, איים האזרח להפעיל מטען נפץ "אם המטוס לא יטוס מהר". לצד הנוסעים הוא הוסיף כי "חייבים להמריא, אחרת אני אפעיל את הפצצה".

בעקבות האיום הופעל מצב חירום בנמל התעופה והמטוס פונה מהנוסעים. כוחות החירום בנמל ערכו סריקות במטוס, במזוודות הנוסעים ובנמל התעופה עם כלבים כדי לזהות חומרי נפץ. אלפרדו בוקנגרה, מנהל רשות התעופה בקולומביה, מסר כי לאחר סיום הסריקות האזרח הישראלי נעצר "בחשד לביצוע מעשה מסוכן בטיסה".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד מקולומביה: הרוג ופצועים בפיצוץ ליד זירת מלחמות שוורים
"שלחתי רעל לארץ הקודש": הסיפור המדהים של הברחת הקוקאין הכושלת מקולומביה
הישג היסטורי לימין במינוי השופטים החדשים לעליון? כלל לא בטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully