וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-מלצרית: סילקה לטאת ענק לעיני סועדים מבוהלים במסעדה

24.2.2017 / 6:29

סמיה לילה, מלצרית בת 25 מצרפת, הפגינה אומץ רב כשלטאת ענק הצליחה לחדור למסעדה שבה היא עובדת. היא תפסה אותה בזנב, וסילקה אותה החוצה - והכול לעיני הסועדים ההמומים

mimosawines

לא נעים למצוא חרק בצלחת כשסועדים במסעדה. יודעים מה? זה אפילו מאוד לא נעים. אבל אחרי שתשמעו את הסיפור הבא המגיע מניו סאות' וויילס שבאוסטרליה, אולי תקחו דברים בפרופורציות בפעם הבאה שתמצאו זבוב במרק שלכם.

הסועדים במסעדה לא האמינו למראה עיניהם: לטאת ענק נכנסה מהכניסה הראשית וחדרה ללב לבה של המסעדה. בזמן שהלקוחות ההמומים לא הפסיקו לצרוח, מלצרית אחת, סמיה לילה שמה, החליטה לעשות מעשה. במקום להצטרף לשאר הצווחים היא שינסה מותניים, רצה אל עבר לטאת הכוח הנקראת גואנה, ותפסה אותה בזנב. היא גררה אותה בעזרת שתי ידיה אל מחוץ למסעדה והפכה לכוכבת רשת בין רגע.

מלצרית נגד לטאת כוח. צילום מסך
הפגינה תושייה. המלצרית בפעולה/צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

ללטאה המפחידה הזו יש 6 רגליים וראש נוסף שיוצא מהבטן

לכתבה המלאה

"פתאום ראיתי לטאה רצה לתוך המסעדה", היא נזכרת. "לקחתי כיסא ועצרתי אותה. החלטתי לתפוס אותה בזנב מאחר שהוא היה כל כך גדול ונוח לאחיזה. בכל פעם שהיא ניסתה להסתובב אליי, הרמתי אותה קצת מהרצפה. היא הייתה כבדה למדי. הנחתי שאם אמשיך לעשות זאת, היא פשוט לא תצליח להגיע ליד שלי, וכך עשיתי עד שהגעתי לדלת הכניסה. הייתי בשוק בהתחלה וגם לאחר התקרית המשכתי לרעוד".

כשהבוס שלה, גלן באסטון, נשאל על התקרית, הוא הפתיע כשאמר: "סמיה? מוזר, היא בכלל מפחדת מעכבישים".

דוקטור בריאן פריי, מומחה בנושא מאוניברסיטת קווינסלנד, התייחס לסוגייה: "לטאות כמו זו יכולות לגרום לנזק רב, אף על פי שהן לא תוקפות, אלא רק מנסות להגן על עצמן. הן רעילות, אך לא לבני אדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והיא בכלל מפחדת מעכבישים. לילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully