וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם וקייט לעולם לא מחזיקים ידיים - וזו הסיבה המפתיעה

23.2.2017 / 6:58

נסו למצוא תמונה של הנסיך וויליאם ורעייתו, הדוכסית מקיימברידג', מפגינים גילויי חיבה בציבור. עדיין מחפשים? מתברר שהזוג המלכותי נמנע ככל שניתן מגילויי חיבה פומביים - ויש להם סיבה טובה

רויטרס

אתם לעולם לא תצליחו לתפוס את הנסיך וויליאם וקייט מילדטון, הדוכסית מקיימברידג', כשהם מחזיקים ידיים בפומבי - ויש לזה סיבה אחת חשובה שכלל לא קשורה למצבי רוח או ריבים שפרצו בדלתיים סגורות. הנסיך ורעייתו מקפידים להסתיר כל רגש רומנטי מאז אותה נשיקה צנועה על מרפסת ארמון בקינגהאם ביום חתונתם לפני 5 שנים. מאז אותו יום מרגש, הרומנטיקנים הבריטים ששים לאיזו תמונה של השניים אוחזים ידיים או מתחבקים. מלבד חיבוק קצר בניצחון האולימפי של משלחת רוכבי האופניים הבריטית ועוד החזקת ידיים כשהשניים עשו את דרכם למנזר בבהוטן, נראה שקשה - ואולי אפילו לא ניתן - למצוא איזשהו תיעוד של השניים מפגינים חיבה פיזית בפומבי.

אולם, מקורבים יעידו שבני הזוג מאוהבים מאי פעם וללא ספק נהנים מזמן האיכות שלהם יחד. אם כך, מה הסיבה שהזוג המלכותי מקיים זוגיות לפי מערכת כללים שונה מאיתנו, בני התמותה הרגילים? האם מעמדם מכתיב להם סוג מסוים של הגינות? התשובה היא כן ולא. אין שום חוק שאוסר עליהם, כבני מלוכה, להחזיק ידיים, להתחבק, להתנשק ולהתגפף ככה סתם בציבור.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בביקור רשמי בהודו, אפריל 16. רויטרס
מה עם איזו בוסה למצלמות?/רויטרס

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון עושים את הודו

לכתבה המלאה

מייסדת בית הספר לאתיקה Beaumont Etiquette, מיקה מאייר, סיפרה למגזין "People" מהי הסיבה לריחוק: "אין כללי התנהגות בפועל או פרוטוקול מלכותי שאומר כי בני הזוג חייב להימנע מגילויי חיבה בציבור. הסיבה ההגיונית לריחוק ביניהם הוא הרצון להישאר מקצועיים. כשהשניים יוצאים במשלחת לחו"ל, כמו בביקור רשמי בהודו, טכנית הם משמשים כנציגי המלוכה הבריטית. בני הזוג צפויים להראות מעט מאוד גילויי חיבה, אם בכלל, כדי להישאר מקצועיים במהלך התפקיד שיועד להם במסע". אז אל תשכחו שמעבר להיותם זוג צעיר יפה תואר, הם גם עובדים יחד במשרה מלאה וכמו שאתם בטח יודעים - כדאי ואף חשוב להקפיד על הפרדה בין עבודה לחיים האישיים.

נראה שבני הזוג ממשיכים במסורת לא כתובה אותה החלה המלכה אליזבת', שרק לעיתים רחוקות מאוד נראתה מחזיקה ידיים עם בעלה בציבור. מומחה לשפת גוף בריטי נוסף, רובין קרמוד, אף ציין כי כאשר בני זוג מפורסמים מחזיקים ידיים בציבור זה לרוב כדי להכחיש שמועות על פרידה ובכדי לשדר מסר של "עסקים כרגיל". מה"דיילי מייל" פנו לארמון בכדי לקבל את תגובתם לפרשנות, אולם זו לא התקבלה.

הנסיך וויליאם קייט מידלטון הנסיכה שרלוט והנסיך ג'ורג' בביקור בקנדה 30 ספטמבר 2016. רויטרס
לפחות תחזיקו ידיים, נו/רויטרס
הנסיך וויליאם והנסיכה קייט בביקור בטאג' מאהל בניו דלהי, הודו. 16 באפריל 2016.. GettyImages
נגיעת כתף זה נחשב?/GettyImages
משפחת המלוכה הבריטית במרוץ שליחים לגיוס כספים לארגון צדקה, לונדון, 5 בפברואר 2017. רויטרס
כמעט.../רויטרס
הנסיך וויליאם, הנסיכה קייט וילדיהם מגיעים לביקור בקנדה. רויטרס
טוב, התייאשנו./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully