וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: סירת כיבוי אש תפעל במרינה באשקלון

21.2.2017 / 21:46

לדברי גורמים בשירותי הכיבוי, סירת כיבוי היא תנאי חובה להפעלת כל מרינה, אך עיריית אשקלון היא הראשונה שרכשה את הסירה. "זה אמצעי יעיל ומהיר לכיבוי שריפות בסירות שעוגנות במרינה"

כבאות והצלה

בטקס חגיגי שנערך היום (שלישי) באשקלון הוצגה סירת כיבוי האש הראשונה בישראל, שתפעל במרינה בעיר. על פי גורמים בשירותי הכיבוי, רכישת הסירה היא תנאי חובה לסידורי כבאות בכל מרינה וללא סירה כזאת הם רשאים לסגור את השטח. עיריית אשקלון הרימה את הכפפה ורכשה ראשונה את הסירה.

במקרה של שריפה בסירה או יאכטה היא יכולה לגרור אותה אל מחוץ לשטח המרינה כדי למנוע סכנה או נזק לרכוש. אמצעי נוסף שיש בסירה הוא תותח כיבוי אשר בא לסייע בפעולות הכיבוי מבלי לסכן את הצוותים ומבלי לעלות לכלי השיט. בנוסף, סירת הכיבוי מסוגלת להכיל שישה נוסעים וכך לסייע בהצלת אנשים מסירה שבוערת.

עוד בוואלה! NEWS:
יעלון הודף את הביקורת: דבריי על אזריה תואמו עם ראש הממשלה
מזג אוויר חורפי: הלילה בהיר עד מעונן חלקית; מחר הגשם חוזר
עתירה נגד עיריית ירושלים: איפה וכמה שעות עובדת שרה נתניהו?

סירת כיבוי אש במרינה אשקלון, פברואר 2017. דוברות כב"ה
"כל מרינה מתאימה לעצמה את מרכיבי הסירה". הצגת הסירה, היום/דוברות כב"ה

דובר מחוז דרום בשירותי הכיבוי וההצלה, רס"ר אלי כהן, אמר כי "כל מרינה מתאימה לעצמה את מרכיבי הסירה על פי דרישה של שירותי הכבאות ורמות סיכון ובהתאם לצרכים". טפסר יגאל זוהר, מפקד תחנת הכיבוי באשקלון אמר כי זו "הסירה הראשונה והיחידה בארץ שנרכשה על מנת לשרת את באי המרינה ולמנוע סכנה לנפש ורכוש. זה אמצעי יעיל ומהיר לכיבוי שריפות בסירות שעוגנות במרינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully