וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: הישראלי בבולגריה מת ממנת יתר; חבריו עדיין במעצר

21.2.2017 / 9:20

נסיבותו מותו של אליעד פראג' עדיין לא ברורות, אך בעקבות עדויות לפיהן שני חבריו נצפו סוחבים את גופתו ליער - הם נותרו במעצר עד תום ההליכים. עם זאת, מתחזקת האפשרות שפראג' מת כתוצאה מנטילת סמים

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של VESTI, עריכה: ניב מעוז

שני חבריו של אליעד פראג', תושב תל אביב בן 26 שגופתו נמצאה בשבוע שעבר באזור העיירה סמוקוב, שבדרום-מערב בולגריה, עדיין מוחזקים במעצר במדינה עד תום ההליכים נגדם. זאת, משום שנסיבות מותו של פראג' עדיין לא ידועות וקיים חשד להריגה.

ככל הנראה, פראג' מת ממנת יתר, אך מאחר שתושבים מקומיים ראו את שני חבריו סוחבים את גופתו ליער, ומותירים אותה שם, קיים חשד להריגה. בשל כך, השניים לא משוחררים וכל כיווני החקירה עדיין נבדקים על ידי הרשויות בבולגריה.

מעדויות של תושבים מקומיים עלה חשד סביר לפעילות לא חוקית, שכרגע בודקים את טיבה. השניים נתפסו בנסיבות מחשידות עם הגופה ומקומיים שראו אותם עם הגופה יצרו קשר עם המשטרה, מה שהוביל למעצרם של שני החברים. אחת האפשרויות שבוחנים במשטרה היא שהשלושה נטלו סמים, וכאשר פראג' מת ממנת יתר, שני חבריו נלחצו וניסו להיפטר מגופתו.

לקריאה נוספת:
שני ישראלים נעצרו בחשד לרצח צעיר ישראלי בבולגריה
הישראלי שגופתו נמצאה בבולגריה: אליעד פראג' מתל אביב

בולגריה: שני ישראלים נעצרו בחשד לרצח צעיר ישראלי בן 62 באזור העיירה סמוקוב. מערכת וואלה! NEWS
הזירה שבה נמצאה הגופה/מערכת וואלה! NEWS

גופתו של פראג' אותרה בשבוע שעבר כ-500 מטרים מג'יפ נטוש באזור העיירה, כשהיא חבולה ופצועה. ככל הידוע, פראג' ושני חבריו, אחים בני 28 ו-29, טיילו יחד בבולגריה. על פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים מפי חוקרי פלילים המעורים בפרטי החקירה, סיבת המוות היא מנת יתר של קוקאין. לדבריהם, הסימנים שנמצאו על גופתו של פראג' מעידים על גרירתו - ולא על אלימות. לפי שר הפנים של בולגריה, בתדרוך לעיתונאים שהתקיים לאחר מעצרם של השניים, הם נכנסו למדינה 48 שעות לפני איתור הגופה של פראג'.

משרד החוץ הישראלי אישר בשבוע שעבר כי "נסיבות מותו עדיין נחקרות על ידי הרשויות בבולגריה וצוות השגרירות בסופיה והמחלקה לישראלים בחו"ל שבמשרד החוץ מסייעים למשפחה בשעתם הקשה", נמסר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully