וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו באצן הגרמני שרץ בחופשיות על קרח

21.2.2017 / 18:21

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית הדין הצבאי בקריה גזר היום 18 חודשי מאסר בפועל על החייל אלאור אזריה שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. הוא ייכנס לכלא ב-5 במרץ. צוות ההגנה הודיע כי יערער על העונש.

הרכב השופטים מתח ביקורת חריגה נגד התנהלות הרמטכ"ל גדי איזנקוט ושר הביטחון לשעבר משה יעלון בפרשה. בדברי השופטת מאיה הלר בהקראת גזר הדין, אמרה כי "בשלב שבו התבטאו בכירים, חקירת מצ"ח הייתה בראשיתה. הדרג הצבאי רשאי ולעתים חייב להביע דעה אבל כשמדובר בנושאים הנתונים תחת חקירה פלילית, ראוי להמתין עד להתבהרות התמונה העובדתית העולה מן החקירה".

חברי כנסת רבים התייחסו לעונש שנגזר על אזריה וקראו לתת לו חנינה. שר החינוך נפתלי בנט אמר כי "הליך החקירה זוהם מיסודו" וכי "ביטחון אזרחי ישראל מחייב לתת לו חנינה מידית".

עוד בחדשות: שרת התרבות מירי רגב פנתה אתמול ליו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי בבקשה לקיים דיון דחוף בהדרת יוצאי עדות המזרח מרשימת הזוכים בפרס ישראל. זאת בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS לפיו עד כה לא הוכרזו זוכים בני עדות המזרח או ממוצא ערבי.

האצן הגרמני ג'ייסון פול החליט לנסות את כישרונו במשטח לא שגרתי – עיר הקרח בחרבין שבסין. פול רץ על המשטח החלקלק בלי להחליק ועם שימוש בכמה אביזרי עזר.

תחזית מזג האוויר: מחר לא יהיה שינוי של ממש במידות החום, ייתכן גשם בדרום ובמזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully