וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר האם החשודה בהתעללות בבנה; "הודתה שפגעה בילדים נוספים"

21.2.2017 / 11:07

מעצרה של האם, תושבת מודיעין עילית, החשודה שהתעללה בבנה הסובל מניוון שרירים, הוארך בשישה ימים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי האם הודתה במעשיה, אך זו הכחישה כי ניסתה להרעיל את בנה

צילום: יותם רונן, שלומי גבאי. עריכה: יאיר דניאל

מעצרה של האם החשודה בהתעללות בבנה הוארך היום (שלישי) בשישה ימים. בזמן הדיון בבית משפט השלום בתל אביב, אמר החוקר רב-סמל בכיר גיא קלדרון כי קיים חשש שהאם, תושבת מודיעין עילית, פגעה בילדים נוספים.

לדברי קלדרון, האם נחקרה וקשרה את עצמה לעבירות המיוחסות לה, ואף טענה כי היו אירועים רבים נוספים שבהם היו מעורבים קטינים נוספים. עוד אמר כי האם נשלחה לבדיקה פסיכיאטרית במהלך המעצר, ובמקביל הוגשו לבית המשפט חומרים רפואיים ועדויות מאנשי הצוות הרפואי בבית החולים שיבא בשתל השומר, שם אושפז הילד.

עוד בנושא:
כשאם מרעילה את בנה: "כדי לספק צורך נפשי הן מוכנות לפגוע בילד"
המצלמות בחדר ומעצר ההורים: כך נחשפה פרשת ההתעללות בילד
פרשת ההתעללות בילד: "משהו לא הסתדר, הרופאים חיברו אחד ועוד אחד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתייחסה לחשד שהאם ניסתה להרעיל את בנה, אמרה הסנגורית כי החשודה הזריקה לבנה רק עשרה סי-סי של מים ומלח, ואילו הרופאים בבית החולים הזריקו לו ליטר נוזלי מלח. לדברי הסנגורית, "היו מקרים שמצב הילד הידרדר גם כשהאימא לא הייתה בסביבה במשך ימים והיא שפגעה בילדים אחרים".

החוקר הוסיף כי המשטרה פנתה לבני המשפחה כדי להמשיך בחקירה עם ילדיהם הנוספים של האם ובעלה. השופטת חיותה כוחן אמרה במהלך הדיון כי מאז הארכת המעצר הקודמת של האם, לפני כשבוע, ביצעה המשטרה פעולות חקירה רבות "שיש בהן כדי לחזק את החשד כלפי החשודה". כמו כן, היא הוסיפה כי מדובר באירוע "חריג בחומרתו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בית החולים שיבא תל השומר, מאי 2015. ראובן קסטרו
בית החולים שיבא שבתל השומר/ראובן קסטרו

בני הזוג, תושבי קריית ספר שבמודיעין עילית בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו לפני כשבוע וחצי בחשד שגרמו לבנם בן הארבע הסובל מניוון שרירים פגיעה קשה, שהביאה לאשפוזו בבית החולים שיבא. הצוות הרפואי בבית החולים היה זה שזיהה את הפגיעה, פנה למשטרה ודיווח למשרד הבריאות.

הצוות הרפואי בתל השומר שחשד כי פציעתו של הפעוט נובעת מהתעללות פנה למשטרה, אז הוצבה מצלמה נסתרת בחדרם של בני הזוג. במצלמה תועדו לכאורה האב תוקף מינית את בנו והאם מנסה להרעילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully