וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס קל התרסק אל תוך קניון באוסטרליה; חמישה נהרגו

21.2.2017 / 8:50

התאונה אירעה אחרי שהמטוס המריא משדה תעופה סמוך למלבורן ופגע במבנה בשל כשל טכני. הטייס המקומי וארבעת הנוסעים האמריקנים נהרגו. הקניון היה סגור באותו זמן ולכן לא היו נפגעים נוספים

צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: שמרית גולדשטיין

טייס וארבעה נוסעים אמריקנים נהרגו הלילה (שלישי) בהתרסקות מטוס קטן אל תוך גג של קניון מסחרי מחוץ למלבורן, העיר השנייה בגודלה באוסטרליה – כך הודיעה המשטרה. סגן מפכ"ל משטרת מדינת ויקטוריה מסר לכתבים כי כלי הטיס סבל מכשל במנוע ופגע במרכז המסחרי בקצה של מסלול ההמראה בנמל התעופה אסנדון. רשות ביטחון התעבורה באוסטרליה חוקרת את התאונה.

עדי ראייה סיפרו כי המטוס התפוצץ עם פגיעתו. "היו חמישה אנשים על כלי טיס ונראה שאף אחד לא שרד את ההתרסקות", אמר דובר המשטרה. התאונה אירעה בסביבות השעה 9:00 בבוקר (שעון מקומי), כשעה לפני שהקניון נפתח, ולכן לא היו נפגעים אחרים פרט לנוסעים. "כל החמישה היו גברים – הטייס היה אוסטרלי וארבעה נוסעים מארצות הברית", נמסר בהודעת המשטרה.

ברשת סקיי ניוז הראו חלקי מטוס שרופים בסמוך למתחם החנייה של הקניון, ועשן שחור וסמיך היתמר מאזור ההתרסקות. יעד הטיסה הייתה קינג איילנד במצרי באס, שמפרידים בין אוסטרליה לאי הדרומי טזמניה. עיתונים מקומיים דיווחו כי לפחות שניים מהנוסעים טסו לאי כדי לשחק בו גולף.

אזור התרסקות מטוס קל במלבורן, אוסטרליה, 21 בפברואר 2017. רויטרס
צוותי כיבוי בזירת ההתרסקות, היום/רויטרס
אזור התרסקות מטוס קל במלבורן, אוסטרליה, 21 בפברואר 2017. רויטרס
אזור התרסקות מטוס קל במלבורן, אוסטרליה, 21 בפברואר 2017/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully