וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ארבעה חיילים רוסים נהרגו ממטען במרכז המדינה

משרד ההגנה במוסקבה הודיע כי עוד שני חיילים נפצעו בתקרית שאירעה באזור חומס, שם מתנהלים קרבות עזים עם דאעש. בכך עולה מניין ההרוגים הרשמי של צבא רוסיה בסוריה ל-26

עריכה: יוסי אלטר

ארבעה חיילים רוסים נהרגו בפיצוץ מטען שפגע בשיירה של צבא סוריה בשבוע שעבר - כך הודיע היום (שני) משרד ההגנה במוסקבה. עוד נמסר כי שני חיילים נפצעו בתקרית שאירעה כשהשיירה עשתה את דרכה אל העיר חומס שבמרכז המדינה מבסיס אווירי.

לפי ההודעה, כשכלי הרכב היה במרחק של ארבעה קילומטרים מהבסס, המטען הופעל מרחוק ופוצץ את כלי הרכב שבו היו הכוחות. הבסיס סמוך לעיר תדמור, שנכבשה בסוף השנה שעבר על ידי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), כמה חודשים בלבד אחרי ששוחררה על ידי כוחות המשטר שנתמכו בידי רוסיה. בימים אלו מנסים נאמני המשטר, המגובים בחיל האוויר הרוסי וביחידות רוסיות אחרות, לשחרר פעם נוספת את העיר העתיקה שחלקים נרחבים ממנה הושמדו על ידי הארגון הקיצוני.

מותם העלה את מניין הקורבנות הרשמי של צבא רוסיה בסוריה ל-26, בשנה וחצי שחלפה מאז תחילת ההתערבות שסייעה לשליט בשאר אסד להישאר בשלטון. עם זאת, גורמים שונים טוענים כי המספרים גבוהים בהרבה, בטענה שמוסקבה שולחת שכירי חרב שמותם אינו מדווח.

לקריאה נוספת בנושא
למרות בליץ אווירי רוסי: דאעש הצליח לכבוש מחדש את תדמור
אחרי שחרור תדמור: תמונות חדשות חושפות את ממדי הנזק שגרם דאעש
אחרי 400 הרוגים לדאעש: צבא אסד כבש מחדש את כל תדמור

פיצוץ מבוקר של מוקש בתדמור, סוריה, אפריל 2016. AP
עשן מיתמר מפיצוץ של מוקדש באזור תדמור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully