וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד של קובי פרץ ביטל הערעור על ההרשעה; השופטת: לא התנהל כאיש ישר

20.2.2017 / 16:25

בא כוחו של פרץ, עו"ד יעקב ויינרוט, החליט בסוף הדיון לחזור בו מהערעור על ההרשעה ולהשאיר את הערעור על גזר הדין, לאחר שהשופטת אמרה כי לא תתערב בהכרעת הדין. השופטת: "פרץ לא בן 17 וידע כמה הוא לקח להופעה"

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

דיון ראשון בערעורו של הזמר קובי פרץ שהורשע בהעלמת מסים בסך שישה מיליון שקלים התקיים היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב. על פרץ נגזרו שנתיים מאסר בפועל, והוא הגיש ערעור על גזר הדין והכרעת הדין באמצעות עו"ד יעקב ויינרוט. במהלך הדיון תקפה השופטת דבורה ברלינר את פרץ ואמרה שלהגנה אין מה לערער על הכרעת הדין אלא להגיע להסכמה עם הפרקליטות על מידת העונש. בעקבות כך, חזר בו עורך דינו של פרץ מהערעור על ההכרעה והשאיר אל הערעור על גזר הדין בלבד.

לדבריו של פרץ, אמרגנו, יוחאי יעיש, הוא זה שהעלים את המסים שלא כדין מהמדינה וכן קיימות סתירות בפסק הדין של בית משפט השלום באשר להצהרותיו של יעיש על הכנסותיו. "האיש שרימה עולם שלם, דווקא עם קובי פרץ נהג באמינות?", אמר עורך דינו. מנגד, גם הפרקליטות הגישה ערעור בנוגע לגזר הדין וקראה להחמיר בעונשו של פרץ, שלטענתה נקבע ברף התחתון.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
רגב על סערת פרס ישראל: "הוועדה לא מצאה ערבי או מזרחי אחד ראוי?"
חושף פרשת הרב ברלנד נתבע בידי ארבעה מחברי קהילת "שובו בנים"
ערן מלכה העיד בתיק רונאל פישר: "קסם לי שהוא התעניין בי"

קובי פרץ, בית משפט השלום תל אביב. 17 במרץ 2016. ניב אהרונסון
פרץ בבית המשפט ב-2016/ניב אהרונסון

השופטת ברלינר ערערה על טענותיו של עו"ד ויינרוט לאורך הדיון ואמרה כי פרשנותו של פסק הדין אינה ברורה לה. במהלך הדיון היא רמזה כי הרשעת פרץ תישאר בעינה, והצדדים יוכלו לטעון לגבי העונש שמגיע לו. "הוא לא ילד בן 17 שהתחיל אתמול ולא יודע כמה הוא לוקח להופעה", אמרה.

היא הוסיפה: "פרץ הודה כי הוא התחלק עם אמרגנו 50-50 בהכנסות ויש כסף נתפס בכספת. אי אפשר לברוח מזה, זה לא התנהלות של אדם ישר. זה מוביל אותנו לקבוע כי קביעות בית המשפט אמיתיות ולא ניתן להתערב בזה. תחזרו מהערעור בעניין ההרשעה ותנסו להגיע להסכמה על הסרת המחדל (החזרת הכסף למדינה, מע"מ ומס הכנסה)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפרקליטות: "לא לתת פרס לנאשם ששיקר בעשרות חקירותיו"

נציגת הפרקליטות ביקשה לדחות את טענות פרץ ואמרה: "אין אף לא טעות בגזר הדין ולא בהכרעת הדין. לא צריך לתת פרס לנאשם ששיקר לאורך כל המשפט ובעשרות חקירות". עמית חדד, פרקליטו של פרץ, הודיע על ביטול הערעור בנוגע להכרעת דין. "לאור אמירות בית המשפט אנחנו חוזרים מהערעור לזיכוי מוחלט. אנחנו עומדים על טענותינו שהסכומים אינם יכולים לעמוד כפי שהם. אנו מאמצים את המלצת בית המשפט לגבי הכרעת הדין ונשארים לערר על גזר הדין".

בעקבות כך, נקבע דיון נוסף ל-29 במרץ. "בשלב זה אנחנו רואים לנכון לדחות את הדיון כדי שהצדדים יגיעו להסכמה", סיכמה השופטת. "הדיווח בדיון הבא יתייחס להתפתחויות שיחולו במהלך התקופה עד לדיון הנדחה. רשמנו בפנינו את הודעת הסניגור על חזרה בו מהערעור על הכרעת הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully