וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מדוע נפלו מאות עטלפים מהעצים באוסטרליה?

20.2.2017 / 16:25

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך החליט למנות את תת-ניצב גדי סיסו, סגן ראש אגף חקירות ומודיעין, למפקד האגף. סיסו, שמשרת 33 שנה במשטרה, יועלה במסגרת המינוי לדרגת ניצב. בעבר היה מפקד יאחב"ל ורמ"ח סיגינט. סבב המינויים יחל לקראת סוף שנת 2017, וכפוף להשלמת כל הבדיקות הביטחוניות הנדרשות ואישור השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

ניצב דוד ביתן, מפקד מחוז הדרום, ימונה לתפקיד מפקד מחוז תל אביב. במקומו, ימונה ניצב מוטי כהן, מפקד מחוז המרכז, למפקד מחוז הדרום. כהן היה בעבר סגן מפקד מחוז תל אביב, סגן מפקד מחוז מרכז ומפקד מרחב ירקון, מה שהופך אותו לקצין בעל הידע הנרחב ביותר במחוז תל אביב. בסביבתו הביעו אכזבה רבה מכך שלא מונה למפקד המחוז.

שתי רקטות שנורו לעבר ישראל מחצי האי סיני, התפוצצו הבוקר (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. אין נפגעים ולא נגרם נזק. הלילה האשים ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בסיני את חיל האוויר בהריגת חמישה מפעיליו בתקיפה אווירית.

יזם הנדל"ן אלון קסטיאל המואשם בעבירות מין בחמש נשים שוחרר היום למעצר בית כשהוא אזוק באזיק אלקטרוני. זאת, לאחר חודשיים שבהם היה נתון במעצר.

באוסטרליה גל חום קשה במיוחד גרם למותם של מאות עטלפים בכל רחבי היבשת. העטלפים נפלו מענפי עצים לאחר שהתייבשו בחום שהגיע באזורים מסוימים ליותר מ-45 מעלות.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום. מחר – התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully