וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבדים מבולבלים, במלזיה ממשיכים במצוד: על מה מדברים בעולם

הנשיא טראמפ כובש לא רק את הכותרות בארצות הברית – שם דנים בעתיד היחסים עם רוסיה ומדינות אירופה – אלא גם בשבדיה, שמנסה לברר אם היה אצלה פיגוע. בעיתוני המזרח התיכון דנים במערכה במוסול, ובפיליפינים – סמים

צלמים זמניים מורשים

את סקירת עיתוני העולם ראוי לפתוח הבוקר (שני) בשבדיה, שם עוד מנסים להבין למה בדיוק התכוון נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כשרמז בעצרת בפלורידה כי "קרה משהו" במדינה האירופית השלווה. הכותרת הראשית ב"דיין נייטר" מוקדשת לבלבולו של מנהיג העולם החופשי, לצד סערת פיטוריו של היועץ לביטחון לאומי מייקל פלין וההפגנות הנמשכות נגד הממשל החדש.

"ניו יורק טיימס" מארצות הברית מדווח בכותרת הראשית על תכנית חשאית למגעים בין ממשל טראמפ לאוקראינה, חרף ההתקרבות בין וושינגטון לקרמלין, וממשיך בדיווח על חששותיהם של בעלות בריתה האירופיות של ארצות הברית מעתיד היחסים. בבריטניה ממשיכים בדיווחים על ההתנגחויות בממשלה סביב "ברקזיט", כולל חשיפה של "טלגרף" על כך שאוניברסיטת אוקספורד היוקרתית תקים – לראשונה מאז הקמתה לפני 700 שנים – סניף בפריז, על מנת לקבל הקלות במגעים מול מדינות האיחוד לאחר היציאה הבריטית. לצד אלה, מופיעים דיווחים על הלחימה נגד דאעש במוסול ועל הכוחות הבריטיים באפגניסטן.

"דיין נייטר", שבדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אל פאיס" מספרד מתמקד בדיווחים על המגעים בין הממשל לבדלנים בקטלוניה, לצד ידיעות על המשבר הכלכלי המתמשך במדינה והסיבוב הראשון בבחירות באקוודור, שהושלם עם נצחונו של המועמד הסוציאליסטי – "אקוודור הצביעה ושמה קץ לעשור של פופוליזם", הכריזה הכותרת. "הינדוסטן טיימס" מהודו מכריז על תוצאות הבחירות במדינת אוטר פרדש, בעוד "מנילה סטנדרט" מהפיליפינים מפמפם את מאבק הכוחות בין ארצות הברית לסין בים סין הדרומי, עם שליחת ספינה אמריקנית לאזור, וממשיך בדיווח על מאבקו של הנשיא רודריגו דוטרטה בסמים.

"ניו סטרייטס טיימס" ממלזיה עוקב אחר חקירת חיסולו של קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, ומציג בדף השער את תמונותיהם של כל החשודים במעורבות בפעולה המסתורית. בכלי התקשורת בטורקיה מציגים בכותרת הראשית את העצרת שערך אמש הנשיא רג'פ טייפ ארדואן בעיר הגבול גזיאנטפ, לצד דיווחים על המאבק בדאעש בסוריה השכנה והמצוד אחר אקדמאים "עריקים", שזכו לכותרת ראשית ב"ביר גון".

"אל-חיאת" מערב הסעודית מתפאר בכותרתו הראשית בדבריו של שר החוץ עאדל אל-ג'ובייר בוועידת מינכן לביטחון, שם הכריז השר הסעודי כי "איראן היא איום הטרור הגדול ביותר בעולם". העיתון הפאן-ערבי "א-שרק אל-אווסט" ממשיך בדיווחים מוועידת מינכן, לצד המאבק בדאעש בעיראק, והדיווחים בישראל על ועידת שלום שכונסה בשנה שעברה במעורבות נתניהו, נשיא מצרים, מלך ירדן ושר החוץ האמריקני דאז ג'ון קרי. "דה הראלד" מזימבבואה מציג בכותרתו את דבריו של הנשיא הוותיק רוברט מוגאבה, שמבקש "לתת לטראמפ להוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully