וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה טענה כי יו"ר הפועל פ"ת לשעבר אינו חשוד - בעת שכבר נעצר

19.2.2017 / 22:07

משטרת תל אביב הודיעה כי עצרה שלשום את דני לוי בחשד להזמנת מטען החבלה שהתפוצץ ליד רכבו של מאיר שמיר. ואולם, בתדריך שנערך באותו היום טען מפקד הימ"ר כי לוי לא עצור. המשטרה: "בזמן השיחה עם הכתבים הוא היה רק בכניסה לבניין"

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

משטרת תל אביב הודתה הערב (ראשון) כי עצרה ביום שישי את יו"ר הפועל פתח תקווה לשעבר, דני לוי, בחשד להזמנת מטעני החבלה שהתפוצצו בסמוך למכוניתו של איש העסקים מאיר שמיר. זאת, בניגוד להצהרה הכוזבת שנמסרה ביום שישי, כשמפקד ימ"ר תל אביב, ניצב-משנה אבי ביטון, הכחיש בתוקף את דבר מעצרו של לוי – שהיה בחקירה באותה העת. במשטרה חושדים כי לוי שכר את חוליית מניחי מטעני חבלה שבראשם עמד העבריין אבנר הררי.

ביום שישי, במהלך תדרוך כתבים של משטרת תל אביב, נשאל מפקד הימ"ר אם לוי נעצר בפרשה. עתה, מתברר כי נצ"מ ביטון וקצינים נוספים במחוז תל אביב מסרו מידע שקרי, וכמה שעות לאחר מכן נשלח לוי למעצר בית של חמישה ימים. לוואלה! NEWS נודע כי עם לוי נעצרו עוד שלושה חשודים, שנשלחו גם הם למעצר בית.

עוד בנושא:
פרשת המטענים: המשטרה במרוץ נגד השעון לאיתור חוליות שיצאו לדרכן
גם אחרי 40 שנה בכלא: "המחסל מספר 1" מתקשה לוותר על עולם הפשע
מעצרו של אבנר הררי הוארך בשבוע: "ידיי נקיות, מרגול כמו אימא בשבילי"

דני לוי חבר הנהלת הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
שוחרר לחמישה ימי מעצר בית. לוי/קובי אליהו

ממשטרת תל אביב נמסר: "בעת תדרוך הכתבים, לוי היה בכניסה לבניין המשטרה ברחוב סלמה, ורק לאחר שהסתיים התדרוך הוכנס לוי לחקירה באזהרה שנמשכה עד הערב. לאחר מכן הוא שוחרר למעצר בית לחמישה ימים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אבנר הררי בבית המשפט פברואר 2010. אורי לנץ
חשוד כי עמד בראש החוליה. הררי/אורי לנץ

ביום חמישי נעצר הררי בחשד להנחת מטען מתחת למכוניתו של הכדורגלן קובי מוסא - במטרה לחסלו. מהמשטרה נמסר כי הררי ועבריינים נוספים שנעצרו, חשודים שפעלו יחד והצמידו מטעני חבלה לכלי הרכב של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים, במטרה לאיים עליהם. "ייתכן ששימשו שכירים לביצוע חיסולים", אמר גורם בכיר במשטרה.

לטענת המשטרה, הררי, שבעבר שימש מחסל בעולם התחתון, הניח את מטען חבלה במשקל של חצי קילוגרם אתמול בבוקר מתחת למכוניתו של שחקן הכדורגל קובי מוסא בסמוך לאצטדיון העירוני ברמת השרון. מוסא, לפי הערכות, מסוכסך עם משפחת מוסלי העומדת בראש ארגון פשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully