וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע עונשה של המורה ששכבה יותר מ-100 פעמים עם תלמיד

22.2.2017 / 8:48

המורה שעלתה לכותרות לאחר שהודתה כי קיימה יחסי מין עם התלמיד אחרי שזה, לטענתה, פיתה אותה - קיבלה עונש מאסר של 90 יום בלבד - וגם זה יתכן ויקוצר אם תמצא עבודה ראויה מחוץ לכותלי בית הכלא. מאז שפוטרה מבית הספר היא עבדה כרקדנית במופעי חשפנות

KCRG-TV9

נראה שפרשת הרומן האסור בין המורה המחליפה לתלמיד בן ה-17 הגיעה לסיומה כשמרי בת' הגלין נידונה השבוע ל-90 יום מאסר עם אפשרות לשחרור מוקדם על תנאי אם תמצא עבודה ראויה מחוץ לכותלי בית הכלא. המורה בת ה-24, שעשתה הסבת מקצוע לרקדנית במועדון חשפנות אחרי שפוטרה מבית הספר בוושינגטון - הודתה בקיום יחסי מין עם התלמיד, יותר מ-100 פעמים ובמשך שישה חודשים - נמצאה אשמה בשידול קטין ותאלץ לבלות את החודשים הקרובים מאחורי סורג ובריח.

היא טענה לא פעם שהתלמיד פיתה אותה למעשים ואף לאחר שהפרשה נחשפה הוא עקב אחריה למועדון החשפנות בכוונה לזכות בה בחזרה, אך על פי ממצאי החקירה היא בעצמה שלחה לו תמונות מפתות שלה בתחתונים ולקחה חלק פעיל ברומן הזה. בדצמבר האחרון בית המשפט מצא אותה אשמה - והשבוע נגזר עליה עונש מאסר של 360 ימים. אולם, השופט קווין מקיבר שינה את גזר הדין ל-90 יום והיא גם תירשם כעבריינית מין למשך 10 שנים.

מארי בת' הגלין. צילום מסך
מרי בת' הגלין נמצאה אשמה ותכנס לכלא/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד חושפת הכל על הרומן האסור

לכתבה המלאה

השופט אמר לה שייתכן שתוכל להשתחרר על תנאי לפני הזמן המיועד, אם היא תהיה זכאית לתכנית לשחרור מוקדם ותמצא עבודה מחוץ לכלא. הוא הזהיר אותה שאם תעשה בעיות נוספות אחרי שחרורה, הדבר יכול להוביל לעונשים כבדים יותר. "הפרות כלשהן בתנאיי השחרור יכולות להוביל להארכת תוקפו של תנאיי השחרור או ביטולו".

הגלין לא הראתה שום רגש כשהשופט מצא אותה אשמה במעשים שייחסו לה. בחקירתה טענה המורה שהנהלת בית הספר ידעה על הרומן והעלימה עין, "כולם ידעו מה קורה אבל פשוט לא רצו להתייחס. הם רצו להגן על שם בית הספר", היא אמרה. לקראת משפטה, היא חשפה פרטים נוספים על הרומן, "הוא קרא לי 'גברת רובינסון' ו'הקיסרית שלי'. פשוט נפלתי לרגליו". הרומן, לדבריה, החל באוקטובר 2015, כשהתלמיד פיתה אותה אחרי שחוותה פרידה כואבת מבן הזוג שלה, "התעלמתי מהניסיונות שלו בהתחלה כי ידעתי שזה לא חוקי ואסור". היא מספרת שנשבתה בקסמו ובאוצר המילים העשיר שלו, אך היום היא מתחרטת על מה שקרה ומספרת שזה היה טיפשי מצידה לחשוב שיש איזשהו סיכוי לרומן האסור שלהם, אותו היא מתארת במילותיה "טעות איומה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: המורה הפכה לחשפנית, משמאל: אחת התמונות ששלחה המורה לתלמיד שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהתארחה בתכנית הטלוויזיה של ד"ר פיל, היא סיפרה שתכננה לסיים את מערכת היחסים עם התלמיד, אך זה איים לחשוף אותה אם תעשה את זה ואמר לה: "אני אדליק גפרור ואשרוף לך את החיים". הרומן הסתיים כשתלמיד אחר תפס אותם על חם ופנה לרשויות.

הראיונות שנתנה למספר גופי תקשורת חזרו אליה כבומרנג, לאחר שהתובעים החליטו להפנות נגדה האשמה כבדה יותר מהמתוכנן ולהשתמש בראיונות כראיות למעשיה. למזלה היא ניצלה מהאשמה הכבדה יותר לאחר שהיתרה לשופט – ולא לחבר המושבעים – לשפוט בעניינה והוא לא לקח בחשבון את הראיונות שלה כראיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שהשאיר לה התלמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למזלה, העונש קוצר ל-90 ימים עם אפשרות לשחרור מוקדם על תנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בתחקיר על המורה שהפכה לחשפנית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully