וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפרלמנט הדגימה הלבשת קונדום על דילדו בעזרת הפה

20.2.2017 / 9:53

פוליטיקאית ממקסיקו סיטי עודדה צעירים למין בטוח בדרך לא שגרתית - כשהדגימה איך מלבישים קונדום על דילדו בעזרת הפה לעיני הקהל הנלהב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

דיון אנגיאנו, חברת פרלמנט מקסיקנית בת 52, הוזמנה לאירוע מיוחד לבני נוער שנערך במקסיקו סיטי כדי לעורר מודעות למין בטוח, מיניות והריונות לא מתוכננים - ובחרה לגשת ישר לעניין ולהראות לתלמידים איך מלבישים קונדום על צעצוע מין בעזרת הפה. לא ברור מה עבר לה בראש כשהיא החליטה לנקוט בצעד ביזארי שכזה לעיני הקהל והמצלמות, וכצפוי - ברשת לא היו מרוצים.

בסרטון נראית אנגיאנו מחזיקה את הקונדום בפיה ואז מלבישה אותו על צעצוע המין, בזמן שהקהל מעודד אותה להמשיך בהופעה הביזארית הזאת לאורך כמעט דקה שלמה. ברשת גינו את המעשים וקראו לה חסרת אחריות, "דווקא האזור בו התקיים האירוע ידוע בבעיה של הריונות לא מתוכננים בגילאים צעירים, ומה היא עושה? מראה להם עוד טריקים מיניים", כתב אחד ואחר הוסיף: "לא להאמין איזה מעשה חסר אחריות ועוד מאדם שנמצא בשלטון. פשוט בושה".

חברת פרלמנט מדגימה שימוש בקונדום בעזרת הפה. צילום מסך
חברת הפרלמנט דיון אנגיאנו מלבישה קונדום על דילדו/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

באירוע חולקו בחינם קונדומים לצעירים וצעירות. אנגיאנו, שעדיין לא הגיבה לביקורות נגדה, אמרה באירוע: "אני מזמינה צעירים לחגוג את האהבה באחריות ומניעה של הריונות לא מתכוננים. תלמדו איך להגן על עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully