וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: לא תאמינו איך הסתיים קרב תת ימי בין תמנון לסרטן

19.2.2017 / 12:53

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) כי הוא סיכם עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הקמת צוותי עובודה להידוק היחסים והתיאום בין המדינות. "הסכמנו להקים צוותים כדי לשדרג את כל התחומים המרכזיים ביחסים בין ישראל לארצות הברית בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר, הטכנולוגיה, הכלכלה ותחומים אחרים. כמו כן, הסכמנו להקים צוותים במקום שעדיין לא הסכמנו בעבר ולא הגענו אליו להסכמה – ההתיישבות ביהודה ושומרון. גם על כך נדון", אמר בפתח ישיבת הממשלה.

לדברי נתניהו, שחזר ביום שישי האחרון מביקור בן ארבעה ימים בוושינגטון, הברית בין המדינות התחזקה. "הברית תמיד היתה איתנה, אבל אמרתי שם ואני אומר לכם גם כאן בירושלים: היא התחזקה עוד יותר. קודם כל, יש כאן קשר אישי רב שנים בין הנשיא טראמפ לביני, והוא חשוב. אבל הוא חשוב עוד יותר בגלל הדבר השני שהתחזק, וזו הראייה המשותפת של הסכנות וההזדמנויות במזרח התיכון. שנינו רואים עין בעין את האיום המרכזי והגובר מצדה של איראן, ואת הצורך לעמוד מול התוקפנות של איראן בתחומים השונים".

המשטרה עצרה הלילה חמישה בני אדם החשודים בהתעללות בקשישים חסרי ישע בבית האבות "נאות כיפת הזהב" שבחיפה. החמישה, חשודים גם בתקיפה ואיומים כלפי קשישים.

שר החוץ האיראני מוחמד זריף הבהיר היום בנאומו בוועידת מינכן לביטחון כי טהראן "לא תפתח נשק גרעיני". לדבריו, "נשק גרעיני לא מקדם את הביטחון שלנו, או של אף אחד אחר".

כיצד יסתיים קרב תת ימי בין תמנון לסרטן? זה בדיוק מה שצלם אחד מקליפורניה ביקש לברר כשהמשיך לעקוב אחר השניים ששיחקו תופסת מתחת למים. סופו של המאבק הזה, הפתיע גם אותו.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה במידות החום. מחר – התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully