וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הורים חשוד שתקף את בנם החולה בן הארבע ופגע בו מינית

הפעוט, הלוקה בניוון שרירים, פונה לפני כמה שבועות לתל השומר במצב קשה. הצוות הרפואי שחשד כי הוריו, כבני 30 מקריית ספר, אחראים לפגיעתו, פנה למשטרה וזו הציבה מצלמה בחדרו, שתיעדה לכאורה את האב תוקף אותו מינית ואת האם מנסה להרעילו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצוות הבחין בפגיעה. בית החולים לילדים בתל השומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני זוג מקריית ספר שבמודיעין עילית, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו היום (שבת) בחשד שגרמו לבנם בן הארבע הסובל מניוון שרירים פגיעה קשה, שהביאה לאשפוזו בבית החולים שיבא בתל השומר. הצוות הרפואי בבית החולים היה זה שזיהה את הפגיעה, פנה למשטרה ודיווח למשרד הבריאות. הערב יובאו ההורים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

הפעוט פונה לפני כמה שבועות לבית החולים במצב קשה. הצוות הרפואי בתל השומר שחשד כי פציעתו נובעת מהתעללות פנה למשטרה ויחד הם הציבו מצלמה נסתרת בחדרם. במצלמה תועדו לכאורה האב תוקף מינית את בנו והאם מנסה להרעילו.

מהמשטרה נמסר כי ההורים חשודים בשורת עבירות: קשירת קשר לביצוע פשע, התעללות מינית, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע. השוטרים, שניהלו חקירה סמויה בנושא, עצרו היום לפנות בוקר את ההורים. הפעוט, שעודנו מאושפז בבית החולים, הועבר לטיפול גורמי הרווחה.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי "ערנותו ומקצועיותו של הצוות המטפל בילד המאושפז בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר הביאה אותם לחשוד כי ההורים הם האחראים למצבו הרפואי של הילד. מתוך דאגה לשלום הילד נעשתה פנייה של בית החולים למשטרת ישראל. שיתוף הפעולה עם המשטרה הביא למעצרם של הזוג".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לחיסול ביפו: גבר בשנות ה-30 לחייו נורה למוות
אם ובתה נדקרו בדירה בקצרין; מצוד אחר החשוד, גרושה של הבת
גם אחרי 40 שנה בכלא: "המחסל מספר 1" מתקשה לוותר על עולם הפשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully