וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של "קים קרדשיאן הרוסיה" לכל מי שקרא לה שמנה

3.3.2017 / 6:10

הדוגמנית אנסטסיה קויטקו הצטלמה (שוב) בלבוש חושפני ושמעה (שוב) הערות על כך שהיא שמנה. בתגובה, חסמה את האפשרות להגיב לה באינטסגרם, ולאחר מכן הבטיחה "להתעלם מהשונאים". וגם: שמלת הכלה ששברה למעריציה את הלב

https://www.instagram.com/anastasiya_kvitko/

גופה השופע של אנסטסיה קויטקו בת ה-22 הפך אותה לכוכבת והכניק לה את הכינוי "קים קרדשיאן הרוסיה". סדרה של תמונות סקסיות הפכו אותה לכוכבת אינטרנט של ממש, עם 5.4 מיליון עוקבים באינטסגרם. אלא שעם עוקבים רבים מגיעה גם אחריות רבה, ואחת התמונות האחרונות שהעלתה לרשת החברתית גררה איתה לא מעט ביקורות ותגובות נבזיות מצד העוקבים.

עוד בנושא:

"מיילי סיירוס נרצחה ונקברה במדבר והוחלפה בשיבוט"
שדי הסיליקון "נעלמו": הסרטון של התקליטנית הסקסית משגע את הרשת
הדוגמנית ראתה את התמונה שלה ונדהמה: "של מי הפנים האלה?!"

גולשים רבים תקפו את קויטקו וטענו שמכנסי הג'ינס שלה כה צמודים עד כדי כך שהעור בולט החוצה, "כמו בשר דרך חורים של נקניקייה" - כפי שכתב אחד מהם. אחרים הציעו לה לקנות מכנסיים גדולים יותר והדוגמנית הצעירה כל כך התעצבנה, עד שחסמה לזמן מה את האפשרות להגיב לתמונותיה באינטסגרם.

לאחר זמן מה קויטקו הגיבה, אמרה שהיא מתכוונת "להתעלם מהשונאים", שהיא "נראית הרבה יותר טוב מהם", ושגופה הוא "תוצאה של עבודה קשה בחדר הכושר" - לא של ניתוחים פלסטיים, זאת, ככל הנראה, עקיצה אל עבר משפחת קרדשיאן.

עוד באותו נושא

"הישבן שלי הכי יפה בעולם": קים קרדשיאן הרוסיה תוקפת את המקורית

לכתבה המלאה

אגב, בחודש שעבר קביטקו העלתה תמונה בשמלת כלה חושפנית עד מאוד. באינטרנט לא הבינו כיצד ייתכן שהדוגמנית הפופולרית מתחתנת - הרי לא סיפרה לאף אחד על קשר רומנטי, אולם לאחר זמן מה התבררה הסיבה לשמלה: לטענתה, לא מדובר בשמלת כלה כי אם בבגד ים. אפשר להירגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully