וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובתה נדקרו בדירה בקצרין; החשוד - גרושה של הבת

18.2.2017 / 19:57

האם, בת 58, נפצעה באורח בינוני, ובתה בת ה-21 באורח קל, לאחר שלהערכת המשטרה פרץ ויכוח בין הגבר לחמותו לשעבר בביתה ברמת הגולן. החשוד נמלט מהמקום ואותר בתום שעות ארוכות של מצוד אחריו. מחר יובא להארכת מעצר

צילום: מד"א

אישה בת 58 נפצעה הבוקר (שבת) באורח בינוני ובתה, בת 21, נפצעה באורח קל מדקירה, שביצע על פי החשד בן זוגה לשעבר של הבת, בדירתה של האם בקצרין. החשוד, בני סביץ תושב חצור הגלילית בן 25, נמלט מהמקום. לאחר שעות ארוכות על חיפושים שניהלו כוחות המחוז הצפוני של המשטרה הוא אותר ונעצר. מחר הוא יובא לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריית שמונה.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר הגיע לבית חמותו בקצרין, שם שהתה באותה העת רעייתו לשעבר. בעקבות ויכוח שפרץ בין הנוכחים, דקר הגבר לכאורה את שתי הנשים.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של סביץ ופרסמה את תמונתו. סביץ לובש מעיל מפליז בצבעים ירוק ושחור ומכנסיים בצבע שחור. כל היודע דבר על מקום הימצאו או פרטים על אודותיו מתבקש לפנות למוקדי 100 של משטרת ישראל או למשטרת גולן בטלפון:04-6968222.

עוד בוואלה! NEWS:
עיניים פקוחות לרווחה: היחידה שמנסה למנוע את עבירת המין הבאה
מורים בבי"ס בדרום: מחנך הותקף בידי קרובי משפחה של תלמיד
אישה נדרסה ליד בי"ס בראשל"צ – תלמידים העניקו לה טיפול רפואי

שתי נשים נפצעו בינוני וקל מדקירה בדירה בקצרין, 18 בפברואר 2017. מד"א
מסוק מד"א שהוזעק לפינוי האם. קצרין, היום/מד"א

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לשתי הנשים, שנמצאו עם סימני אלימות בפלג גופן העליון. האם, שנדקרה בעורף, בגב ובפנים, פונתה במסוק של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, ואילו בתה, שנדקרה בצווארה ובידה, פונתה למרכז הרפואי זיו בצפת.

רונן קדוש, פרמדיק מד"א שטיפל בפצועות, סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו בחצר הבית שתי נשים בהכרה מלאה, כשהן סובלות מפציעות מדממות בפלג גופן העליון". לדבריו, "הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל חבישות ועצירת דימומים, ופינינו אותן במהירות לבית החולים".

(עדכון ראשון 9:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully