וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל חשוד בקבלת טובת הנאה

תת-אלוף נחמיה סוקל נחקר בחשד שבנו קיבל הנחה על שימוש באולם אירועים מבני משפחתה של חיילת שפנתה אליו לשינוי שיבוץ. הוא יצא לחופשה עד לסיום החקירה. סנגורו: "השיבוץ התקיים ללא זיקה להנחה, קיום המסיבה באולם נודע לו רק לאחר מכן"

תת אלוף נחמיה סוקל, ראש מטה אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. דובר צה"ל
מכחיש את החשדות נגדו. תת אלוף סוקל/דובר צה"ל

תת-אלוף נחמיה סוקל, ראש מטה אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, נחקר אתמול (חמישי) במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) בחשד לקבלת הנחה כספית מאזרח בתמורה לסיוע שהעניק לבתו החיילת. מהסנגוריה הצבאית נמסר כי סוקל יצא לחופשה עד לסיום החקירה.

החקירה מתייחסת לאירוע מלפני כשנה, כשסוקל התבקש לסייע לחיילת שסבלה, לדברי אביה, מיחס לא הוגן בבסיס ששירתה בו. בתמורה, קיבל לכאורה בנו של סוקל הנחה בגובה של אלף שקלים באולם אירועים השייך למשפחת החיילת.

הסנגור הצבאי הראשי, אלוף משנה רן כהן, אמר כי סוקל כלל לא היה מודע להנחה שניתנה לבנו, וכי על אף שידע על קיום המסיבה, לא לקח חלק בפרטי הזמנת המקום ובעלויות האירוע. עוד נמסר כי שיבוצה מחדש של הבת התבצע רק לאחר מספר חודשים, בעקבות פנייה חוזרת של האב, וללא זיקה וידיעה על ההנחה.

סוקל מכחיש כי קיבל טובות הנאה עבור ההתערבות בשיבוץ, שאת עצם קיומה הוא מאשר. מטעמו נמסר כי הוא היה אמור לפרוש בכל מקרה משירות בעוד כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully