וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול, מאיר שמיר וכדורגלן: אבנר הררי נעצר בחשד להנחת מטענים למפורסמים

17.2.2017 / 14:00

המשטרה עצרה הבוקר את העבריין המוכר בחשד להנחת מטען חבלה מתחת לרכבו של הכדורגלן קובי מוסא ברמת השרון, במטרה לחסלו. על פי החשד, העצור הניח מטענים גם ברכביהם של הזמרת ואיש העסקים כדי לאיים עליהם. לדבריו, "ידיי נקיות, מרגול כמו אימא בשבילי"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן.

העבריין המוכר אבנר הררי נעצר הבוקר (שישי) בחשד להנחת מטען חבלה מתחת למכוניתו של כדורגלן ברמת השרון - במטרה לחסלו. מהמשטרה נמסר כי הררי ועבריין נוסף שנעצר, חשודים שפעלו יחד והצמידו מטעני חבלה למכוניותהם של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים, במטרה לאיים עליהם. "ייתכן ששימשו שכירים לביצוע חיסולים", אמר גורם בכיר במשטרה.

לטענת המשטרה, הררי, שבעבר שימש מחסל בעולם התחתון, הניח את מטען חבלה במשקל של חצי קילוגרם הבוקר מתחת למכוניתו של שחקן הכדורגל קובי מוסא בסמוך לאצטדיון העירוני ברמת השרון. יחד עמו נעצר עבריין נוסף, תושב ראשון לציון בן 31. מוסא, לפי הערכות, מסוכסך עם משפחת מוסלי.

הררי נחשב לגורם מוכר בעולם הפשיעה הישראלי ונשא עונשי מאסר רבים. בין היתר, הוא הסתכסך בעבר עם העבריין שלום דומרני ועם משפחת אבוטבול, ועמד בראש ארגון פשיעה.

עוד בוואלה! NEWS:
"לא טועים בזיהוי פעמיים": מי מאיים על חייו של מאיר שמיר?
הערכה: מניחי המטען בחניון בת"א התכוונו לחסל - ולא רק לאיים
הברית עם דומרני, האיומים על אטדגי: ההסתבכויות של מרגול עם העולם התחתון

אבנר הררי בבית המשפט פברואר 2010. אורי לנץ
חשוד שעמד מאחורי הנחת המטענים. הררי/אורי לנץ

על פי החשד, המטענים הונחו בשל סכסוך כספי בין החשוד לשמיר. עוד עולה כי הררי חשוד גם בהנחת המטען במכוניתה של צנעני סמוך למסעדה שבה שהתה באזור, זאת גם עקב סכסוך עמה.

בימים האחרונים ערכה המשטרה שורת פעולות חקירה, זאת לאחר שהתברר כי הררי עומד ככל הנראה מאחורי הנחת המטענים. בין היתר, אישרה השופטת רונית פוזננסקי כץ להאזין למכשיר הטלפון שלו ושל אחרים, ואף הוצבו בלשים סמויים במשך כל שעות היממה בסמוך אליו.

כבר אתמול הבחינו שוטרים בכך שהררי מתכנן הנחת מטען נוספת, ובעקבות כך נערך כוח מיוחד לביצוע מעצרים במידת הצורך. העצור הנוסף הוא חברו של העבריין, והשניים נמצאים בחקירה במשטרת מחוז תל אביב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חבלנים של המשטרה בזירת סיכול פיצוץ מטען שהושם מתחת לרכבו של שחקן כדורגל ברמת השרון. 17 בפברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
רמת השרון, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

גורם בכיר במשטרה טען כי מטעני החבלה שהונחו במכוניותיהם של שמיר וצנעני "נועדו להזהיר אותם ולהעביר מסר". לדברי הגורם, "המטען שהונח לקובי מוסא הבוקר נועד לרצוח אותו. ברור לנו שגודל המטען, צורתו ומיקומו נועדו רק לחסל את השחקן ולא לפתוח באזהרה. זאת, בניגוד למטענים שהתפוצצו אצל מרגול ומאיר שמיר".

"לא מן הנמנע כי השניים פעלו כפרלינסרים ושימשו כשכירים לביצוע חיסולים או לשלוח איתותים לקורבנות על ידי גורמים אחרים", הוסיף. "את זה אנחנו בודקים כעת, וכן בודקים אם היו סכסוכים בין הקורבנות לבין העבריין".

הפיצוץ במכוניתה של צנעני אירע בחודש ינואר ביישוב מגוריה, אזור. כוחות גדולים הוזעקו למקום בעקבות הפיצוץ, ואחריו איתרו חבלני המשטרה שרידי מטען במכונית. לא היו נפגעים באירוע.

בחודש דצמבר התפוצץ מטען חבלה ליד ביתו של שמיר, בשכונת צהלה שבתל אביב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. שבועיים קודם לכן, התפוצץ מטען מתחת למכוניתו בחניון בשכונת רמת החייל, שם נמצאים משרדיו.

(עדכון ראשון: 12:10)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכסוך כספי עם הררי. צנעני, שמיר ומוסא/מערכת וואלה!, צילום מסך
חבלנים של המשטרה בזירת סיכול פיצוץ מטען שהושם מתחת לרכבו של שחקן כדורגל ברמת השרון. 17 בפברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
הזירת שבה נמצא המטען ברמת השרון, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה
רכבה של מרגלית צנעני בו הושתל מטען חבלה, אזור, 10 בינואר 2010. יותם רונן
רכבה של מרגול שבו הוטמן מטען חבלה, בחודש שעבר/יותם רונן
רכבו של מאיר שמיר, חניון בניין הברזל 27 ברמת החייל, תל אביב. 8 בדצמבר 2016. מאצ'י הוף
החניון שבו הוטמן מטען חבלה למאיר שמיר. תל אביב, דצמבר 2016/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully