וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הקונסוליה הישראלית במיאמי פונתה בשל התרעה לפצצה

המבנה פונה לזמן קצר עד שהמשטרה אישרה שלא נמצא שום דבר חשוד והתנועה באזור שבה לסדרה. בחודש שעבר התקבלו 57 התרעות על פצצות ב-48 מרכזים יהודיים ברחבי ארה"ב

מרכז יהודי של ארגון JCC במיאמי ביץ', פלורידה. גוגל מפות, צילום מסך
מבנה הקהילה היהודית במיאמי ביץ', פלורידה/צילום מסך, גוגל מפות

המבנה שבו שוכנת הקונסוליה הישראלית במיאמי שבארצות הברית פונתה הערב (חמישי) לאחר שהתקבלה התרעה על פצצה. לאחר כשעה קלה הודיעה המשטרה כי לא נמצא כל חפץ חשוד במבנה "ניו וורלד טאוור" והתנועה באזור חזרה לסדרה.

זאת הייתה האחרונה בסדרת התרעות שמקבלים מרכזים וגופים יהודיים בפלורדיה בפרט ובארצות הברית בכלל. ב-18 בינואר התקבלו התרעות על פצצות ב-27 מרכזים ב-17 מדינות שונות בארצות הברית, שפונו לזמן קצר. בסך הכל, התקבלו בחודש ינואר 57 התרעות שונות ב-48 מרכזים יהודיים שונים.

"בעוד אנו גאים בהתנהלות המוצלחת מול האיומים, אנו מודאגים מהאנטישמיות העומדת מאחוריהם", אמר בחודש שעבר דייויד פוזנר, גורם בכיר בארגון היהודי JCC, המפעיל רשת של מרכזי בריאות וחינוך, שמרכזיו קיבלו את השיחות. "מספר האיומים חסר תקדים", הוסיף פול גולדנברג, יו"ר של ארגון המייעץ לגופים יהודיים בנושאי ביטחון. "מדובר בפרטים או בקבוצות שרוצים לפגוע באורח חיינו. אנחנו לא מתכוונים לסגור מרכזים, הם לא יצליחו במטרתם".

לקריאה נוספת בנושא
בפעם השנייה החודש: איומים על פצצה במרכזים יהודיים רבים בארה"ב
ארה"ב: מספר חריג של התראות על פצצה התקבל במרכזים יהודיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully