וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מי ינצח בקרב בין עכביש ארסי לנחש?

16.2.2017 / 15:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מפקדים למען ביטון ישראל

שני ישראלים נעצרו בחשד לרצח צעיר ישראלי בן 26 באזור העיירה סמוקוב, שבדרום-מערב בולגריה – כך דיווח היום (חמישי) כלי תקשורת מקומי. משרד החוץ אישר את הפרטים, והוסיף כי הנושא נמצא בבדיקה. בשלב זה מעריכים במשרד כי השניים, ככל הנראה אחים, פעלו לכאורה על רקע פלילי.

משרד הפנים בבולגריה מסר כי אתמול, סביב השעה 18:25, אותר ג'יפ נטוש באזור העיירה. כ-500 מטרים משם התגלה הקרבן, חבול ופצוע. לפי אחד הדיווחים, הקרבן מת מפצעיו עוד בטרם אמבולנס הגיע להעניק לו טיפול רפואים.

ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם בכירים בקונגרס האמריקני, והביע שביעות רצון מפגישותיו. מאוחר יותר הערב ימריא נתניהו חזרה לישראל.

מזג האוויר הסוער: בירושלים נערכת העירייה בכוננות מוגברת לפינוי צירים מרכזיים בעקבות היתכנות של שלג בבירה. מחשש להצפות פרסמה המשטרה הנחיות מיוחדות לציבור הנהגים.

בחנות באוסטרליה גילו הבעלים נחש צעיר מסתובב להנאתו. אלא שאז הגיע עכביש אדום-גב ארסי ולכד את האורח הלא רצוי ברשתו. עכשיו נשאלת השאלה: מה עושים עם העכביש?

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה מעונן חלקית וקר מהרגיל לעונה. קרה צפויה במקומות המועדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully