וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמעות וקול חנוק, השחקן אשטון קוצ'ר העיד בסנאט: "די לסחר בילדים"

השחקן האמריקני, המוכר בעיקר בתפקידים קומיים, עומד בראש ארגון העוסק במאבק בסחר בבני אדם. הוא העניק עדות מרגשת בוועדת הסנאט לענייני חוץ בנושא. "צפיתי בסרטון שבו נראתה פעוטה בגיל של בתי נאנסת בידי תייר בקמבודיה", סיפר לוועדה

שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר בשימוע בפני הסנאט בוושינגטון: "המטה לביטחון לאומי ביקש את עזרתי באיתור עברייני מין"/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

רבים מכירים את השחקן האמריקני אשטון קוצ'ר מהדמות קלת הדעת שגילם בתכנית "מופע שנות ה-70", "קלסו", אך מעטים יודעים על מחויבותו העמוקה למאבק נגד עבדות מודרנית. אתמול (רביעי) העיד השחקן בפני ועדת הסנאט לענייני חוץ בשימוע בנושא סחר בבני אדם. קוצ'ר דיבר בשם הארגון "ת'ורן", "מגנים דיגיטלים לילדים", שאותו ייסד עם אשתו לשעבר דמי מור ב-2009 המפתח תוכנה נלחמת בסחר בבני אדם.

קוצ'ר סיפר כי העבודה שלו נחלקת לשניים, האחד בתור יו"ר "ת'ורן", והאחר בתור אב לשניים, דימיטרי בן השלושה חודשים ו-ווייאט בת השנתיים. הוא המשיך בעדות בת 15 דקות שבה שיבח את הוועדה על שיתוף הפעולה בנושא והגדיר את ההזדמנות לדבר בפניה "כבוד גדול". במהלך העדות הוא השתנק לא פעם מדמעות שחנקו את גרונו.

לקריאה נוספת:
אוקראינה: מורה חשודה שניסתה למכור תלמידה בת 13 לסוחרי איברים
"משבר חסר תקדים": הממדים המדאיגים של סחר בנשים ניגריות לזנות
"בתולה ב-12,500 דולר": דאעש סוחר בשפחות מין באמצעות אפליקציה

שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר בשימוע בפני הסנאט בוושינגטון: "המטה לביטחון לאומי ביקש את עזרתי באיתור עברייני מין". רויטרס
"כבוד גדול להיות פה". קוצ'ר בסנאט/רויטרס

"כחלק מעבודתי פגשתי קרבנות ברוסיה, בהודו, במקסיקו ומניו יורק וניו ג'רזי. השתתפתי בפשיטות של הבולשת הפדרלית (FBI) שם ראיתי דברים שאף אדם לא צריך לראות", אמר קוצ'ר. "צפיתי בסרטון שבו נראתה פעוטה בגיל של בתי נאנסת בידי תייר אמריקני שהגיע כחלק מתיירות מין לקמבודיה. הילדה לא הייתה מודעת כל כך לסביבתה והיא חשבה שהיא משתתפת במשחק".

בהמשך דיבר קוצ'ר על חשיבות השימוש בטכנולוגיה ככלי שעשוי לגרום להפסקת העבדות. "זה עובד", ציין בהקשר לתוכנה "ספוטלייט" שפיתח בארגונו. "בשישה חודשים, באמצעות דיווחים של 25% מהמשתמשים שלנו, זיהינו יותר מ-6,000 קרבנות סחר, בהם 2,000 קטינים. הכלי הזה סייע ל-4,000 הכוחות המשרתים בכ-900 סוכנויות. אנחנו מסייעים לצמצם את זמן החקירה ב-60%", הוסיף. לפי קוצ'ר, כלי נוסף שנקרא "סוליס" סייע לקצר את זמני החקירה של חומרים ב"דארקנט" משלוש שנים לשלושה שבועות.

יו"ר הוועדה, סנאטור בוב קרוקר, כינה את עבודתו של קוצ'ר "מלאת השראה", ו"עדות אמתית לכך שיזמות ויזמים יכולים לעשות טוב". קרוקר, וחבריו לוועדה, בהם סנאטורים טים קיין ומרקו רוביו, חבשו על הדש שלהם סיכות אדומות, סמל להעלאת המודעות לעבדות מודרנית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הסנאטור בוב קורקר והשחקן אשטון קוצ'ר לפני נאומו נגד סחר בילדים בסנאט, וושינגטון. 16 בפברואר 2017. טוויטר, צילום מסך
קוצ'ר עם סנאטור בוב קרוקר/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully