וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב תל אביב נעצר בחשד שניהל מעבדה לזיוף אישורי שהייה

16.2.2017 / 19:35

אדוארד אולמייב, בן 40, נעצר בפשיטה של רשות ההגירה על דירה שבה נמצאה מעבדת זיוף מסמכים. בדירה נמצאו גם שתי שוהות בלתי חוקיות שהפלילו אותו. על פי החשד, על כל אישור גבה כ-1,300 דולר

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
בחנות בגדים שבבעלות החשוד נמצא כסף רב/ShutterStock

משטרת תל אביב עצרה אתמול (רביעי) תושב העיר, בן 40, בחשד שניהל מעבדה לזיוף אישורי שהייה למבקשי מקלט. במשטרה חושדים כי עבור כל אישור גבה החשוד, אדוארד אולמייב, בין 1,200 ל-1,400 דולרים. את האישורים המזויפים, על פי החשד, מכר למהגרים ולמבקשי מקלט ממדינות אפריקה ומזרח אירופה. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בארבעה ימים.

אתמול הגיעו חוקרי מרחב יפתח לדירתו של אולמייב ברחוב קלמן שבשכונת התקווה, לאחר שבפשיטה של יחידת עוז של רשות ההגירה נמצאה מעבדה לזיוף מסמכים. בדירה נמצאו גם שתי שוהות בלתי חוקיות מאוקראינה. במהלך תשאול של הנשים, לדברי המשטרה, הן הפלילו את אולמייב ואמרו כי הוא זה שמפעיל את הדירה ואת מעבדת הזיופים.

עוד בוואלה! NEWS:
שני ישראלים נעצרו בחשד לרצח צעיר ישראלי בבולגריה
הותר לפרסום: זה המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו
"400 שקל לפועל, סמים לחיילים": כתב אישום נגד מבריחי שב"חים

בית משפט השלום תל אביב, מאי 2016. ראובן קסטרו
מעצרו הוארך בארבעה ימים. בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

בדיון בהארכת מעצרו שנערך היום בבית משפט השלום בתל אביב אמרה חוקרת המשטרה שרון אבני כי בחנות בגדים שבבעלותו של החשוד נמצא סכום כסף גדול במזומן שכלל שקלים, דולרים ואירו. היא הוסיפה כי המשטרה בודקת חשד כי כמה חשודים נוספים רכשו וקיבלו אישורי שהייה מזויפים.

סנגורו של אולמייב, עו"ד רן עמר, טען כי למרות חיפושים שנערכו בביתו, בחנות ובמכוניתו של החשוד, לא נמצאה ראייה הקושרת אותו לזיוף מסמכים. השופטת רונית פוזננסקי כץ קבעה כי קיים חשד סביר נגד החשוד והאריכה את מעצרו עד יום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully