וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: יש רק משהו אחד שאתם צריכים לאכול כדי להיראות טוב יותר

20.2.2017 / 10:58

לא סתם אומרים שאם נאכל בריא יותר - נראה טוב יותר. כעת נמצא מה בדיוק באוכל הבריא שלנו גורם לצד השני לחשוק בנו יותר ובאיזה מאכלים הוא קיים, כדי שנוכל להכניס אותם לתפריט היומי שלנו ולהיות ב-50% יותר אטרקטיביים ממה שאנחנו היום

מערכת וואלה!

בסרטון - מחקר חדש מצא: אנחנו מעדיפים אוכל על פני סקס

מתברר שאם אתם רוצים להיות אטרקטיביים יותר, אתם לא צריכים לבלות יותר זמן במכון הכושר או מול המראה. מחקר חדש מצא שתוכלו להגביר את הסקס אפיל שלכם תוך שניות אם רק תכניסו לתפריט היומי שלכם את האוכל הנכון. הסוד נמצא בקרוטנואידים, קבוצת פיגמנטים אורגניים, שצבעם נע בין אדום לצהוב.

מחקרים קודמים הראו שקיים קשר בין בריאות למשיכה אצל בני זוג, אך המחקר החדש שפורסם בכתב העת "אקולוגיה התנהגותית" טוען שכשמדובר במשיכה, יותר חשוב להיראות בריא מלהיות בריא. על פי המחקר, מזונות העשירים בקרוטנואידים יעניקו לכם עור חלק יותר ומראה בריא יותר, גם אם אתם לא בשיא הבריאות שלכם.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אלו המאכלים שאתם צריכים לאכול כדי לשפר את החשק המיני שלכם

לכתבה המלאה

החוקרים מצאו שנשים חושקות יותר בגברים לבנים עם פיגמנטציה אדומה וצהובה, על אף שאינם בריאים פיזית. במהלך המחקר, שנמשך 12 שבועות, קבוצה אחת של גברים לקחה תוספות בטא-קרוטן וקבוצה אחרת לקחה כדורי דמה. אחר כך, הציגו לנשים תמונות של הגברים מ-2 הקבוצות, לפני ואחרי הניסוי, כדי לבחון אילו גברים מושכים יותר בעיניהן. הנשים דירגו את הגברים שבקבוצת הניסוי כ-50 אחוזים יותר אטרקטיביים ממה שהיו קודם לכן, ודירגו אותם כנחשקים יותר מגברי קבוצת הבקרה.

יונג זי פו, סופר ובוגר תואר בביולוגיית בעלי חיים מאוניברסיטת מערב אוסטרליה, הסביר: "ידוע שקרוטנואידים אחראים למציאת בני זוג בהמון זנים של בעלי חיים. המחקר שלנו הוא אחד מהראשונים שמדגימים קשר סיבתי בין קרוטנואידים למשיכה בבני אדם. הוא גם מחזק תוצאות של מחקרים קודמים המראים שמה שאנחנו אוכלים משפיע על איך שאנחנו נראים".

אם אתם עדיין רווקים, אולי כדאי לשקול להכניס יותר קרוטנואידים לתפריט היומי שלכם. מלבד בתוספי תזונה, תוכלו למצוא אותם בבטטות, גזרים, עגבניות וירקות בעלי עלים ירוקים כהים כמו תרד וכרוב. אם יותר חשוב לכם להיות בריאים מלהיראות בריאים - גם במקרה הזה קרוטנואידים חיוניים מאוד. הם חשובים לבריאות העיניים, העור, העיכול והמערכת החיסונית ויכולים גם להפחית את הסיכון לחלות בסוגי סרטן מסוימים.

מיץ עגבניות עגבנייה. ShutterStock
עגבניות גם יעזרו לכם למצוא זיווג/ShutterStock

אם אתם עדיין חושבים שזה לא יעזור לכם למצוא את בן הזוג המיועד, נשתף אתכם בטיפ נוסף שיקל עליכם את העבודה: צאו לדייט וצרפו אליו כמה חברים. מחקר בהולנד מצא שאתם אטרקטיביים יותר כשאתם נמצאים בקבוצה. חוקרים מאוניברסיטת טילבורג שבהולנד מצאו שקבוצות של אנשים מדורגים כאטרקטיביים יותר ב-10 אחוזים מאשר הדירוג הממוצע של כל אחד מחברי הקבוצה בנפרד. אנחנו רק מקווים שהדייט שלכם יקבל את זה בהבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully