וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונקה טראמפ שוב מעוררת זעם - ולא תאמינו מה הסיבה לכך

16.2.2017 / 6:47

בתו של הנשיא שיתפה בטוויטר תמונה שלה יושבת בכיסא הנשיאות כשלצידה אביה וראש ממשלת קנדה, ומאז היא סופגת מבול של תגובות זועמות מאנשים שכינו את התמונה כ"לא ראויה להפליא" ו"ממש מגעילה". מה עיצבן את הרשת הפעם והאם לא הגזמנו קצת?

צילום מסך

בסרטון - איוונקה נואמת באירועי הקמפיין של אביה

אתם קולטים שדונלד טראמפ מכהן כנשיא ארה"ב כבר חודש שלם? יא יאללה, איך הזמן טס כשמגרשים מהגרים. האמריקאים מסרבים כנראה להתרגל לגורלם המר, ואחרי שזעמו וזעקו על כל פיפס קטן שעשה הנשיא בחודש האחרון, עכשיו זו הבת שלו שנמצאת להם על הכוונת. השבוע, איוונקה טראמפ שיתפה בטוויטר תמונה שלה עם אביה וראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו – כשהיא זו שיושבת בכיסא הנשיאותי. ברשת נעלבו שהיא תפסה את מקומו של אביה, טענו שזה לא מכובד והביעו חשש שהבחירה שלה לשבת במקומו משקפת מי באמת מקבלת את ההחלטות הקשות בחדר הסגלגל.

איוונקה לא הסתירה את כוונתה וכתבה לצד התמונה: "דיון מעולה עם שני מנהיגי עולם על החשיבות שלאישה יהיה כיסא בשולחן". אין ספק שלא הייתה לה כוונה רעה ושהציוץ אמור היה לעודד שיוויון זכויות, אולם ברשת לא אהבו בכלל את הבחירה שלה לשבת בשולחן של אביה וטענו שאין לה שום זכות להיות שם.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסיבה האמיתית לחרם על איוונקה טראמפ

לכתבה המלאה

לטענת המתלוננים - ובהתחשב בעובדה שעד היום לא הייתה נשיאה אישה – הזכות לשבת במקום המכובד שייכת רק לאישה הראשונה שתבחר לנשיאות, ולא לבת של. "האישה הראשונה שתצטלם בכיסא הזה צריכה להיות אישה שהרוויחה את זה ביושר. לא היצורה הזאת", כתבה אחת ואחר הוסיף: "כמה ימי 'הבא את ילדיך לעבודה' יש להם שם בשלטון?". אחרים תהו מדוע היא הייתה נוכחת במפגש הזה, בהתחשב שאין לה שום תפקיד ממשלתי מוגדר, "מה לעזאזל את עושה במפגש עם מנהיגי עולם?" כתב אחד ואחר הוסיף: "זה לא ראוי ולא אתי שתיקחי חלק במפגשים האלה".

כמו בכל ויכוח, היו גם כאלה שיצאו להגנתה. "זאת רק תמונה, שום דבר מעבר לזה. אמרתם משהו כשמישל או בנותיה היו שם? לא נראה לי". מתלוננים יקרים, קחו בחשבון שאיוונקה הוכתרה כבר כגברת הראשונה של ארה"ב, לאחר שתרמה רבות לקמפיין של אביה, אז יש לא מעט שיחלקו על דעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully