וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"50 גוונים של אופל" גרם לעלייה בתאונות סקס והכבאים קורסים

21.2.2017 / 8:42

שירותי ההצלה בבריטניה מדווחים על עומס קריאות לעזרה מגברים ונשים שמצאו עצמם כבולים למיטה באזיקים וגרוע מכך: גברים שלא הצליחו להסיר טבעות תקועות על איבר מינם. כעת הם יוצאים בקמפיין שקורא להיזהר מההשפעות השליליות של סדרת "50 גוונים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

שירותי הכבאות וההצלה בלונדון בהיסטריה. סרט חדש בסדרת "50 גוונים" יצא לאקרנים, ואם הקודם עשה להם בעיות - זה צפוי להעסיק אותם 24/7. אם תהיתם מדוע הצופים המאוכזבים של "50 גוונים של אפור" חזרו לראות את סרט הממשך, "50 גוונים של אופל", זה כנראה כי הם רוצים לקבל עוד כמה טיפים מכריסטיאן גריי לתיבלון חיי המין המשעממים שלהם. שירותי הכבאות וההצלה בבריטניה מדווחים על שיא בקריאות לחילוץ מזוגות שמצאו עצמם תקועים כשניסו לממש אחר הפנטזיות של גריי.

ליתר דיוק, ב-5 השנים האחרונות, מאז יציאת הספרים, הכבאים נאלצו לחלץ 23 גברים עם טבעות תקועות על איבר מינם ועוד 102 גברים ונשים שמצאו עצמם תקועים באזיקים או כבולים למיטה ללא יכולת להשתחרר. מרבית המקרים נרשמו מיד לאחר צאת הסרטים. כל קריאה עולה למשלם המיסים הבריטי כ-326 ליש"ט – סך של 40,750 ליש"ט – כשהפרק הבא בטרילוגיה האירוטית הוביל את כוחות הכיבוי וההצלה לרענן את הנהלים שלהם לקראת ריבוי הקריאות הצפוי להגיע. חטיבת מכבי האש יצאה גם בקמפיין הקורא לגברים ונשים לחשוב היטב לפני שהם נסחפים יותר מדי עם הפנטזיות המיניות שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תלמדו מהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"חמישים גוונים של אופל": משחק מקדים במסווה של סרט קולנוע

לכתבה המלאה

מנהל התפעול, דייב בראון, מזהיר: "העצה שלנו היא פשוטה. אם הטבעת לא תואמת, אל תתעקשו על זה. לא רק שזה כואב, אתם עלולים לבזבז לנו זמן יקר שאמור להיות מוקדש למקרים רציניים יותר". מאז אפריל האחרון, החטיבה התעסקה ב-9 מקרי "טבעות" - מספר זהה לכמות המקרים הדומים שדווחו במהלך כל השנתיים שקדמו לכך. גם מספר האנשים התקועים באזיקים הרקיע מאז יציאת הסרט הראשון עם 23 תקריות שדווחו מאפריל האחרון. בין אפריל 2014 ל-2015, לפני יציאת הסרט, נרשמו רק 15 מקרים דומים, בעוד בין אפריל 2015 ל-2016 המספר קפץ ל-27 מקרים.

הנתונים האופטימים של מקרי החילוץ השנה לא משקפים את מספר מקרי החילוץ מ"משחקי סקס". בשנה הקודמת (אפריל 2015- אפריל 2016) שירותי ההצלה נענו ל-459 מקרי חילוץ כלליים, בעוד השנה נרשמו עד כה רק 376 מקרים. אולם, מספר הקריאות לעזרה הקשורות לסקס רק קיבל נפח גדול יותר בכמות הקריאות הכללית. על אף שהקמפיין זוכה לסיקור עולמי, החטיבה מדווחת שהיא עדיין מקבלת קריאות מביכות מאנשים וחוששת שהסרט החדש רק יגביר את הנזק. מר בראון הוסיף: "אני רוצה להזכיר לכולכם שמספר החירום אמור לשמש למצבי חירום אמיתיים. אני שמח שיש ירידה במספר הפניות, אולם נראה ש-50 גוונים של אפור ממשיך לעשות את שלו ולהביא לכמה קריאות מביכות במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully