וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: שרון גל ועוד 12 חבר'ה לא חשובים

15.2.2017 / 7:00

אז כן. השמועות נכונות. שרון גל, דמות אנונימית סך הכל, נכנס לבית האח הגדול כדי להראות שמלחמות דווקא כן קורות בחורף. איש הימין, חבר הכנסת לשעבר והבסט באדי של ליברמן הולך לתת בראש וכבר מהדקה הראשונה בבית ברור שהוא הולך להיות פייבוריט. בלוג האח הגדול

צילום מסך

1. בשעה טובה אתמול ובאיחור של חודשיים החלה אתמול העונה האחרונה של האח הגדול, או בשמה האמיתי: שרון גל ועוד 12 לא חשובים. אז מה ח"כ לשעבר כמוך עושה במקום כזה? בא להרוויח כסף מן הסתם. זה לא שגל מתנדב, כן? אפשר רק לתאר את המסוקים שישלחו לו אנשי השוק האפור (לכאורה!) כשבמקום שלטי עידוד יופיעו עליהם שלטי אזהרה או שישתלשלו מהם גובים. לפחות עכשיו הם לא היחידים שיכולים להשתמש נגדו באיום של "אנחנו יודעים איפה אתה גר" שתמיד מלווה בשתי סטירות על הלחי.

2. אז כן. השמועות נכונות. שרון גל, דמות אנונימית סך הכל, נכנס לבית האח הגדול כדי להראות שמלחמות דווקא כן קורות בחורף. איש הימין, חבר הכנסת לשעבר מישראל ביתנו והבסט באדי של ליברמן הולך לתת בראש וכבר מהדקה הראשונה בבית ברור שהוא הולך להיות פייבוריט. הוא אמר בתעודת הזהות שלו שהוא "בא לאזן את הבית". לדעתי בא לו יותר להפוך את שם למצב מאוזן. שרון גל לא יודע, אבל בתקופה האחרונה נטש שם את העולם הפוליטי ועבר לעולם הרכלניות, כשעיקר תרומתו לבית הסתכמה בהכנת מלוואח. בכל מקרה זה הולך להיות קרב בין איש טלוויזיה מיומן לבין ילד מפונק עם קול לא ברור. זה קצת כמו לשלוח טנק של צה"ל להתמודד עם פלסטיני בן 9 שזורק אבנים. המזל של שם הוא שהפעם הוא לא צריך את "בצלם" כי כל הבית מתועד גם ככה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלט את מה שקלט. אביחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. חוץ מזה, אם לשפוט לפי ההיסטוריה של גל, ברגע שיבין שלא יצליח להעביר חוק עונש המוות בחוקי הבית, הוא יעזוב בעצמו. גל, אגב, נהדר במשימות התעלמות: כשהיה בכנסת הוא התעלם מקיומה וכשעבר לערוץ 20 העולם התעלם מתכניתו, ככה שניסיון כבר יש לו. אי אפשר להגיד שאין פה קארמה: יזם נדל"ן כושל נאלץ לכלוא עצמו בתוך בית תמורת כסף. אז נכון, הוא מבריז לאלאור אזריה מגזר הדין והוא לא יהיה שם בשבוע הבא להחזיק לאבא צ'ארלי את היד כשהבן ישלח לקלבוש אבל לפחות הוא נכנס למעצר בית מרצון כאות הזדהות. ומי יודע, אולי כמחווה לאלאור ייכנס שרון גל לכל ויכוח באיחור של 11 דקות? מה שכן, אולי כדאי שהדיירים לא יסתובבו עם מעילים, כי אם במקרה מישהו יירה בהם - שרון גל יטען אולי כי היה חשד סביר למטען חבלה מתחת.

4. איך זה באמת יסתיים? להערכתי בזכייה. טירונות הוא כבר עבר אצל אביבית בר זוהר והקהל כבר בכיס שלו. ההצעה שלי לשמאל הישראלי היא לפעול עכשיו: ביבי בחו"ל, שמעון ריקלין איתו, אלאור אזריה במעצר ועכשיו גם שרון גל נכנס לבית האח הגדול. אם אתם רוצים לעשות פוטש, רק צריך למצוא איזה סידורונצ'יק לבנצי גופשטיין ואפשר להתחיל. אגב שרון, לא יעזרו לך גם אלף עונות של האח הגדול: גם אחרי שתזכה אנשים עדיין יתבלבלו ויקראו לך ינון מגל.

5. אה כן, והיו גם עוד 3 דיירים חדשים. נתחיל בג'ודי, האקדמאית מאוסלו שמתהדרת בכך שהיא למעשה יהודייה כשרה עם מחשוף גדול שיחד עם מעיין הופכת את העונה למפגש של מועדון הלקוחות של ד"ר קליין. חובבת הסיליקון בעלת המבטא הלא ברור נמשכת כמובן לאביחי שאמור להיות עיוור אבל גילה את האור וידע בדיוק לאן להסתכל כשג'ודי נכנסה לבית. מי אמר שאין ניסים. בכל מקרה, יהיה לפחות קרב על אביחי והזדמנות נפלאה לשרון גל לשלוף את הסטיקר של "פושעי אוסלו לדין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

6. לגבי אנסטסיה, לפני שנכנסה לבית הייתה תחושה שארז טל טפח לה על הגב והדביק לה "תסביך אב" כדי שנדע בדיוק על איזה טייפקאסט היא נכנסה: הדוגמנית הרוסייה היפה והבלונדינית. היא עצמה סיפרה שהיא מתנהגת תמיד בחופשיות מדי ושהיא "פרועה", עניין שהבנו בעצמנו כשאמרה שהביאה לעולם ילד בגיל 21. למרות הכול, נדמה שהדבר המשמעותי שנזכור מהכניסה שלה הוא האוברול ההזוי שאספה כנראה ממחסן התלבושות של להקת אבבא ובכך מנעה כל סיכוי לאיחוד היסטורי בתקופה הקרובה. והיה עוד אחד, עומר, סיפר שהוא דוגמן בינלאומי שחי על קו מילאנו-חיפה. נו, שיהיה. האיש מספר שהוא רוצה להתחיל עם שני. נו, שיהיה. קיצר, לא טורח להרחיב עליו, עד סוף החודש הוא כבר על המטוס לאיטליה.

7. ועכשיו מה, אתם באמת רוצים שנקשקש על מה שהיה לפני ששרון גל נכנס? טוב, הייתה משימת התעלמות. לא, אני לא מתכוון להתעלמות של האח הגדול מההטרדות המיניות (לכאורה, לכאורה) של אנדל. כמו הדיירים גם אני רציתי להעלים עין מקורין כשנכנסה לסלון, אך כשהיא ירדה לאטה במדרגות לבית הבנתי שכנראה הסתבכה ברשת דייגים רגע לפני התכנית ולא הספיקה להחליף בגדים. קורה. אחר כך שם משום מה נרדם על השיש. מקווה שהוא נהנה כי מעכשיו כששרון גל בפנים הוא ישן עם עין אחת פתוחה. והיה גם ליאור סושרד. תחילה ניסה לקרוא את המחשבות של חמימו אבל קיבל צליל ניתוק. משם נכנס לראש של אנדל, שם ודאי מצא את עצמו באמצע סט של סרט פורנו שגם פורנהאב סירבו לקבל.

8. אם נתעלם מזה שחמימו היה בטוח במשך הדקות הראשונות שמשי היא אשליה של סושרד, הרי שהמפגש ביניהם היה מרגש ואמיתי. אומנם מסתבר שהמקבילה הבית-שאנית ל"אני אוהב אותך" היא "תביא לי מים", אבל עדיין היה בזה משהו יפה. בחדר האח, חמימו יצא מגדרו. "אני בטוח שזו אחת העונות, לא יעזור לאף אחד, אני מרגיש את זה", אמר. כנראה שסושרד באמת שיחק לו במוח. אבל בגלל שהאופציה לא קיימת כי אי אפשר לשחק במה שאין, לפחות יש תקווה ל"אחת העונות" עכשיו שינון מגל נכנס לתמונה.

האח הגדול. צילום מסך
וואו, המשקפיים. מעיין ואורנה/צילום מסך

ליין ווינר

שרון גל, שני ומעיין. בכל הסיפור הזה של הדיירים החדשים, מי שהופכת ללא רלוונטית היא עדן, פעם היפה, היום עוד אחת, שביחד עם דן נמצאת מתחת לקו האדום.

WTF

משקפי השמש של מעיין. סוף סוף מצאה משהו שיותר גדול מהשפתיים שלה.

פסוקו של יום

"איך לא זיהית אותי? יומיים אני פה לידך,לא זהית אותי?"

"החלק האחורי, דומה, קופי"

חמימו מקבל על הראש כשלא זיהה את משי במשך יומיים. זה לא מפריע לה כמו העובדה שהאודם שלה נמרח בטירוף. מילא זה, אבל אתם קלטתם שבזמן הזה כשחמימו דפק על החלון כמה דקות טובות, הדלת הייתה פתוחה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשליה של סושרד. חמימו ומשי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגרי, ריגש. חמימו ומשי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טור בלי לדבר על אורנה? וואו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולכת ונעלמת לנו. עדן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפית המלון אורנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביחי ייאלץ לבחור? מעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקראת פיצול? אביחי ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפליא בקולו. חמימו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully