וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בירושלים שבה נספה קשיש - בגלל כלי מתכת במיקרוגל

14.2.2017 / 20:29

חקירת השריפה בשכונת גילה שלשום שהובילה למותו של יוסף שלום העלתה כי מה שהוביל לפרוץ האש היה כלי מתכת במכשיר המיקרוגל. שלום, המרותק לכיסא גלגלים, חולץ ופונה לבית החולים במצב קשה, שם נקבע מותו

צילום: יוני ריקנר ומד"א, עריכה: שמרית גולדשטיין

מחקירת השריפה שאירעה שלשום (ראשון) בירושלים ובה נספה יוסף שלום, קשיש בן 85, עולה כי הסיבה לפרוץ האש היא כלי מתכת שהיה במכשיר המיקרוגל. שלום, המרותק לכיסא גלגלים, חולץ מדירתו שבקומה הראשונה בבניין בשכונת גילה לאחר פרוץ השריפה באמצעות ארבעה צוותי כיבוי.

לאחר מכן, הועבר שלום לטיפול הצוות הרפואי, שביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו כשהוא במצב קשה לבית החולים שערי צדק בעיר. כמה שעות לאחר הגעתו לבית החולים, נקבע מותו של שלום. ברשות לכבאות פתחו בחקירה לבירור הנסיבות שממנה עלה כי מכשיר המיקרוגל הוא שהצית את האש.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
התומך הנלהב של פוטין התפטר – והותיר כאוס בממשל טראמפ
ביקורי תלמידים, ברכות ועקיצה לבתי המשפט: הכנסת חוגגת יום הולדת
שני חיילים וגבר נעצרו בחשד להחזקת חומרי פדופיליה ברשת

פינוי נכה בן 70 שנפגע בשריפה בדירה, שכונת גילה ירושלים. 12 בפברואר 2017. יוני ריקנר
"הגבר חולץ ללא הכרה עם סימני פיח". זירת השריפה בגילה/יוני ריקנר

מוחמד עליאן, חובש רפואת חירום במד"א שהוזעק לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום, הכבאים חילצו אלינו גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם סימני פיח". לדבריו, "התחלנו מיד לבצע פעולות החייאה מתקדמות. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו, תוך כדי המשך טיפול רפואי, לבית החולים שערי צדק, כשמצבו מוגדר קשה".

להב מוטי מלמד, קצין כיבוי שפעל בשריפה, הוסיף כי "כשהגענו למקום, תוך זמן קצר מאוד, הבחנו בדירה נעולה כשעשן כבד בוקע ממנה. פרצנו לדירה הנעולה, ותוך כדי סריקה בעשן ובחום הכבד, איתרנו אדם במצב קשה מאוד כשהוא מרותק לכיסא גלגלים". הוא המשיך: "חילצנו אותו במהירות החוצה, תוך כדי שלוחמי האש מבצעים בו פעולות החייאה. במקביל, צוותים נוספים, השתלטו על השריפה ומנעו את התפשטותה".

מדובר מחוז ירושלים של שירותי הכיבוי נמסר: "לצערנו, אנו מבחינים לאחרונה בעלייה משמעותית במספר הנפגעים בנפש בשריפות אורבניות. רוב ההרוגים והפצועים בשריפות אלו, נפגעו כתוצאה משימוש באמצעי חימום לא תקניים או לא מומלצים, וכן כתוצאה משימוש באמצעי חימום אלו בצורה לא בטוחה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פינוי נכה בן 70 שנפגע בשריפה בדירה, שכונת גילה ירושלים. 12 בפברואר 2017. יוני ריקנר
זירת השריפה בגילה/יוני ריקנר
שריפה בשכונת גילה בירושלים, פברואר 2017. דובר מד"א ירושלים, מד"א
זירת השריפה בגילה/מד"א, דובר מד"א ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully