וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ישיבה במרכז הארץ מואשם במעשים מגונים בשני קטינים

14.2.2017 / 19:26

על הפרשה הוטל צו איסור פרסום גורף ובית המשפט קבע כי אין לפרסם כל פרט שיש בו כדי לזהות את המתלוננים. השופטים אסרו לפרסם את שמם, מקום מגוריהם ותוכנו של כתב האישום כולו

ישיבה חרדית. בחדרי חרדים,
ישיבה/בחדרי חרדים

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית משפט השלום ברמלה נגד ראש ישיבה במרכז הארץ בגין מעשים מגונים בשני מתלוננים קטינים. על הפרשה הוטל צו איסור פרסום. בית המשפט קבע כי אין לפרסם כל פרט שיש בו כדי לזהות את המתלוננים, לרבות שמם, מקום מגוריהם ותוכנו של כתב האישום כולו.

בתוך כך, מורה לאמנות בן 45 מקיבוץ בגליל המערבי נעצר היום בחשד לקיום יחסי מין עם כמה נערות בזמן שעבד כמורה שלהן. המורה נעצר בידי שוטרי תחנת לב הגליל ומחר הוא יובא בשעות הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

מהחקירה עלה כי לפני כמה שנים, בזמן שהחשוד עבד כמורה בבית ספר בעיר כרמיאל בתחום האומנות, הוא קיים קשר מיני עם כמה נערות תוך ניצול תפקידו, מצבן הנפשי והתלות בו. החשוד עדיין עוסק בהוראה. בימים האחרונים הגישו כמה מתלמידותיו תלונות במשטרה נגדו.

מדוברות המשטרה נמסר כי משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננות או מתלוננים נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת לב הגליל בטלפון 04-9901444 או למוקד ה-100.

עוד בוואלה! NEWS:
שוטר בן 49 מואשם באונס חיילת במהלך סיור: "אל תגלי"
בן 27 מתל אביב נעצר בחשד לביצוע מעשה סדום בילדה בת 4
פרסום ראשון: הרב ברלנד ייצא מהכלא לטיפול רפואי - לשבוע לפחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully