וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו בהפתעה המרגשת של חייל לאהובתו

14.2.2017 / 14:51

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

התפטרות היועץ האמריקני לביטחון לאומי מייקל פלין היא "לא העסק" של רוסיה – כך נמסר היום מהקרמלין. פלין התפטר לאחר שנחשף כי היה בקשרים עם השגריר הרוסי בוושינגטון.

במכון לרפואה משפטית בוצעה היום נתיחה שלאחר המוות בגופתו של גבר כבן 30 שאותר בסוף השבוע באזור ואדי קלט. זהות ההרוג ונסיבות מותו אינן ידועות. צו איסור פרסום הוצא בפרשה.

פרקליטות המדינה ביקשה אתמול (שני) לראשונה מבג"ץ שלא להורות על הריסת בנייה לא חוקית על קרקע פלסטינית פרטית, בעקבות חקיקת "חוק ההסדרה" בכנסת. בתגובת המדינה לעתירה לפינוי המאחז הבלתי מורשה עדי עד, סמוך להתנחלות שילה, נכתב כי "המדינה נדרשת לבחון את שאלת השלכותיו של חוק זה" על מבנים שנבנו על קרקע פרטית, וכן על מבנים שהוקמו באופן חלקי על אדמות מדינה.

זאת, במקביל לדיון בעתירה שכבר הוגשה נגד "חוק ההסדרה" על ידי ארגון זכויות האדם "עדאלה", ועתירה נוספת שצפויה להיות מוגשת בקרוב. כעת מבקשת הפרקליטות שבית המשפט יורה על מחיקת העתירה בכל הנוגע לבנייה על אדמות מדינה, כשם שעשה בשבוע שעבר בעתירה לפינוי המאחז הבלתי מורשה תפוח מערב. אולם, בניגוד להחלטה משבוע שעבר, הפרקליטות מבקשת שלא להורות על פינוי המבנים שנמצאים על קרקע פלסטינית פרטית.

אלי אקהארט בת ה-18 לא ראתה את אהוב לבה, סלייט, חייל בחיל הים האמריקני מאז חודש אוקטובר. לרגל הצגת הסיום שלה בתיכון, הוא החליט להפתיע אותה. צפו בסרטון המרגש.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה גשום וקר בכל חלקי הארץ, שלג צפוי לרדת בהרי הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully